Terug naar overzicht
Hallo Ineke,Heb eerder al informatie + prijzen aangevraagd bij het Bruidsparadijs en persoonlijk vind ik ze nogal aan de dure kant. Misschien kan je is in de Parijsstraat gaan kijken. Daar is een winkel van suikerbonen voor allerlei gelegenheden, heb daar al ooit kaarsen gekocht voor communies. Veel succesSofieps. Wanneer is de grote dag?
jokakaarsen kan je trouwens ook gewoon via mail bestellen. ik heb dat zo gedaan en is geen enkel probleem geweest.in bruidsparadijs in kapellen hebben ze ook wel kaarsen (deze kan je vinden op de foto's op de site) ... maar ik vond ze niet echt naar mijn goesting (meer tradioneel en gewoon ronde ...)Mieke13/05/06
Wij hebben onze kaars bij CHADREZ in de Dieststestraat in Leuven gekocht (tegenover de Supercity ongeveer). Deze winkel is een ECHTE AANRADER.Ze hebben heel veel verschillende soorten kaarsen. Ga binnen en ga maar achteraan in de winkel kijken. Je hoeft daarom nog niet meteen te kopen. Groetjes,Carine
hey ineke,ik heb men kleed van't bruidsparadijs endus ook kaars, schoenen, juwelen en gastenboek.mijn kaars is een wit vierkant met in't midden een hartje, je hebt er verschillende soorten grtjsHeidi