Terug naar overzicht
hei...onderschatten? ik denk eerder overschatten hihi...mannenkostuums kan je ook al vinden voor 500 euro, als je echt een echt kostuum wil dan hezoals wij vonden dat het nie zo een echt echt hoefde maar eerder iets wat hij kan afdragen bij gelegenheden en hebben het onze gehaald in c&a voor 100 euro... dus tis eerder te zien wat je zelf wilt eigenlijk... wij hadden 100 uitnodigingen en hbb ook enkel de druk moeten betalen, en ik betaalde 180euro, dus dat kan ongeveer wel kloppen die 300 euro ringen is weer hetzelfde als kostuum: tis het geen ge zelf wilt he.. wij hebben hele mooie ringen en uit juwelierke in hasselt, en koste per koppel 300 euro, dus ja da is wa ge er zelf aan geeft en mooi vind he bruidsboeket zou ge ns paar winkels af moeten lopen en prijs vragen... het kan nogal uiteenlopen van 50 euro tot 200 euro...voor eigenlijk hetzelfde boeket... dus beetje rondgaan en vergelijken..., dat is eigenlijk mijne tip voor uwe ganse trouw, overal prijzen vergelijken want je verschiet er nog al van hoe prijzen kunnne verschillen voor hetzelfde... succes
Hey, onze ringen van Fede Di Oro (witgoud en 8 briljantjes ) hebben 860 euro gekost. Het kostuum van mijn toekomstige heeft met alles erop en eraan (schoenen dus ook) 450 euro gekost. Hij heeft het in de WE gekocht. Dat is toch ook maar voor 1 dag en hij wou daar niet te veel gled aan geven. De uitnodigingen kostten 200,20 euro voor 70 stuks met verschillende uren erop. De misboekjes waren 183 euro voor 60 stuks. Bedankingen 120 euro, en qua bloemen weet ik enkel dat het 50 euro was voor mijn trouwboeket. De andere bloemen worden allemaal gemaakt door een familielid. Ik heb wel ook nog ballonnen laten maken voor de kerk en de zaal en dat heeft me 245 euro gekost. Ik hoop dat ik een idee heb kunnen geven. Groetjes,Jessica
Onze ringen (Goud - Witgoud) hebben ons ongeveer 1100 euro gekost, de bedankjes (gemaakt door mijn broer - goed doel), ongeveer 250, de bloemen 60, kostuum van mijn man 400 euro, uitnodiginge 100 euro... Je maakt het echt zo duur als je zelf wilt!
Dag Elien, zoals Leen zegt, je maakt het echt zo duur als je zelf wilt. Onze ringen, gewoon edelstaal, hebben nog geen 50€ gekocht. Door het werk van mijn vriend (hij kan de ring zelden dragen) hebben we besloten om gewoon 2 eenvoudige en mooie ringen te kopen. Onze uitnodigingen hebben 80€ gekost, mijn kleren (alles samen) 150€, voor het kostuum van mijn vriend een 200€, de bloemen doet een vriendin en dat zal een 100€ zijn. Succes met de voorbereidingen!
Mooie kostuums bij C&A reeds vanaf 100 euro!
Hey, Je kan het inderdaad zo duur en goedkoop maken als je wil. Onze kleren worden betaald door onze ouders dus daarom zijn wij redelijk duur gegaan. Mijn vriend had graag titanium ringen dus onze ringen kostte ons een goede 500 euro. Uitnodiging heb je ook al goedkoper denk ik...
ben aant kijken waar ik uitnodigingen goedkoop kan laten drukken en standaartkaarten kan hebben...iemand voorstellen?? wij zijn van west-vlaanderen regio roeselare
Hoi, Een mannenkostuum kan idd goedkoper: het beste is om niet tegen de verkoper te vermelden dat je een trouwkostuum zoekt, zei mijn vader. Anders laten ze vooral de dure dingen zien. Een degelijk kostuum is een paar honderd euro normaal gezien (een vijfhonderd of zo) maar voor minder kan ook al.Onze trouwringen kosten minder maar wij gaan normaal gezien voor ringen van Amici en die zijn nu eenmaal goedkoper omdat zij ook andere materialen gebruiken (de ringen die ik nu mooi vind zijn gemaakt van Staal en Goud).
Correctie de ringen die wij waarschijnlijk gaan nemen zijn van titanium en goud. Maar staal hebben ze ook...
Ik heb een excel file gemaakt met alle kosten, dus als je een idee wil hebben ( en zeker niets wil vergeten) mag je me gerust je mailadres doorsturen, dan zal ik je dit nog doormailen.Met nog 12 dagen op de teller denk ik dat ongeveer alles in orde is bij ons :-s
dat mag je zeker!!! mijn e-mail...polletelien@hotmail.com
we hebben een gegroting van 2000 je kunt het zo duur maken als je zelf wil mij kleed valt al af deze krijg ik van me oma.we gebruiken onze verlovingsringenringen ook al trouwringen.heb me verlovingsring en me aanzoek ring een ring van laten maken als bij elkaar voor 2 stuks met de kosten van een maken.€ 60 euro me bloemen doe ik zelf ( bloemist) ongeveer € 150 a 200 euro gruim genomen dan.de uitnodigen € 200 euro me vriend in kapper dus deze kosten hebben ik niet en de bedankje maak ik zelf 25 euro totaal ( heb een stukje tulle gekocht en bij de supper van die hart snoepjes en lid kaart zelf gemaakt stukje karton en de tekst er zelf op gedaan. de te trouw zelf met de kerk er bij 300 euro en de rest ik voor het feest en zo dus als je veel zelf doen maakt het ook al wat goedkoper. francis
Hey Elien Dit hebben wij betaald:- ringen: 930 euro- bruidsboeket: 70 à 80 euro (moeten we nog afrekenen wanneer we het ophalen) - de rest van de bloemen is een geschenk van de familie dus geen kost. - schmink en kapsel: 125 euro- fotograaf: 800 euro (vanaf 's ochtends bij de kapper tot ongeveer een uur na de openingsdans)- DJ: 425 euro (vanaf de ceremonie tot het einde)- Trouwkleed: 1230 euro met retouches- Kostuum: 510 euro - Uitnodigingen: ongeveer 100 euro voor het drukwerk (www.zwartopwit.be -> heel tevreden van!)
Hey Elien, Nog een kleinigheid om aan te denken, als je een budget bepaalt voor uitnodigingen hou er dan rekening mee hoeveel je er met de post zou willen/moeten versturen. En of je uitnodigingen een normaal formaat hebben, dit zal de prijs ook serieus beïnvloeden. Groetjes, Stefanie
Bij ons; Ringen: 1100€ Kostuum bruidegom 715€ kleed en toebehoren: 3000€ uitnodigingen 250€ bedankjes 130€ boeket en bloemversiering 350€ fotograaf 945€ dj 400€ vervoer (1 limo en 1 bruidswagen) 750€
Inderdaad heel goeie tip van Stephanie wat het formaat van de uitnodigingen betekent. Op www.depost.be kan je de standaardmaten vinden en met het standaardformaat kan je best veel kanten uit, tenzij je voor vierkant wil gaan.