Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

5-6-2011 12:40:30
Hoi dames,

Ik weet dat ik misschien wat vroeg ben voor de uitnodigingen maar ik ben momenteel gewoon ideetjes aan het opdoen,
maar nergens vind ik iets waar ik van zeg : dat is het!

Ik wil nog meer ideetjes opdoen en daarom zou ik willen vragen:
Wie wil er zijn uitnodiging doormailen naar mij?

stephanie_raaymakers@hotmail.com

Het zou een grote hulp zijn!!!
En zo kan ik misschien ook wel inspiratie opdoen voor onze save-the-date kaartjes ;)

Grtjs

Stephanie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 672

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik5-6-2011 12:44:33

Ik wil ook save-the-date kaartjes maken, maar weet eigenlijk niet hoe dit inéén steekt...

Ik heb in publisher een ontwerp gemaakt van mn uitnodiging, hoe ik het ongeveer zou willen...Mijn schoonvader, die fotograaf is, zal het uieindelijke ontwerp wel maken en papier kiezen, ma kheb toch al een beter beeld!

Interesse? Dan mail ik het eens!

Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik5-6-2011 12:46:09

Ja hoor Tiffanie, stuur maar hoor! Ben altijd benieuwd naar andere kaartjes! Dank je!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 12:51:42

Idem dito, ik kijk af en toe al eens rond om ideetjes op te doen maar vind echt geen originele uitnodigingen die helemaal persoonlijk zijn :-(

Voor onze save the dates heb ik een filmpje gemaakt (heb ik hier eens gepost op het forum). Dit is natuurlijk via email, maar héél veel positieve reacties op gehad en.... buiten veel tijd kost het je niets :-)

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 12:53:27

Wij hebben een save the date-kaartje gestuurd via e-mail dat ik gemaakt heb via vista-print. Voor de uitnodigingen voor de receptie ben ik zelf begonnen met knip/plak/print/kleur werk te verrichten. Ik heb een hoop donkerblauw (en heel mooi van textuur) papier kunnen recycleren en had nog zilverkleurig/half doorschijnend papier liggen. Ben dan maar beginnen te experimenteren om zelf dingen af te drukken. Eerste tip: witte letters afdrukken op een donkere kleur gaat niet (toch niet met een gewone printer, je hebt immers witte inkt nodig!). Dan maar letters in het zwart afprinten en met een zilverkleurige stift inkleuren. Ik zal je het resultaat doorsturen...

Groetjes,
Stefanie

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 12:56:44

Hoi Stephanie,

Ik heb je een e-mailtje gestuurd.

Groetjes,
Filipa

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 13:09:10

Hey,

Wij hebben via vista print save-the-date stickertjes gemaakt en ze in de kerstkaartjes geplakt. Vele mensen vonden dit echt leuk, ik zie ze zelfs bij mijn collega's nog aan hun pc plakken.

Ik heb onze uitnodiging gemaakt via xlcard.nl, daar staan ook héél veel voorbeeldjes op. Wij hebben er eentje uit het humorgedeelte.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik5-6-2011 13:18:53

kheb je een emailtje gestuurd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info