Terug naar overzicht
Ik wil ook save-the-date kaartjes maken, maar weet eigenlijk niet hoe dit inéén steekt... Ik heb in publisher een ontwerp gemaakt van mn uitnodiging, hoe ik het ongeveer zou willen...Mijn schoonvader, die fotograaf is, zal het uieindelijke ontwerp wel maken en papier kiezen, ma kheb toch al een beter beeld! Interesse? Dan mail ik het eens!
Ja hoor Tiffanie, stuur maar hoor! Ben altijd benieuwd naar andere kaartjes! Dank je!
Idem dito, ik kijk af en toe al eens rond om ideetjes op te doen maar vind echt geen originele uitnodigingen die helemaal persoonlijk zijn :-( Voor onze save the dates heb ik een filmpje gemaakt (heb ik hier eens gepost op het forum). Dit is natuurlijk via email, maar héél veel positieve reacties op gehad en.... buiten veel tijd kost het je niets :-)
Wij hebben een save the date-kaartje gestuurd via e-mail dat ik gemaakt heb via vista-print. Voor de uitnodigingen voor de receptie ben ik zelf begonnen met knip/plak/print/kleur werk te verrichten. Ik heb een hoop donkerblauw (en heel mooi van textuur) papier kunnen recycleren en had nog zilverkleurig/half doorschijnend papier liggen. Ben dan maar beginnen te experimenteren om zelf dingen af te drukken. Eerste tip: witte letters afdrukken op een donkere kleur gaat niet (toch niet met een gewone printer, je hebt immers witte inkt nodig!). Dan maar letters in het zwart afprinten en met een zilverkleurige stift inkleuren. Ik zal je het resultaat doorsturen... Groetjes, Stefanie
Hoi Stephanie, Ik heb je een e-mailtje gestuurd. Groetjes,Filipa
Hey, Wij hebben via vista print save-the-date stickertjes gemaakt en ze in de kerstkaartjes geplakt. Vele mensen vonden dit echt leuk, ik zie ze zelfs bij mijn collega's nog aan hun pc plakken. Ik heb onze uitnodiging gemaakt via xlcard.nl, daar staan ook héél veel voorbeeldjes op. Wij hebben er eentje uit het humorgedeelte.
kheb je een emailtje gestuurd