TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
5-6-2011 12:44:55
Eerlijk? .. Ik ben er geweest en vond er niet zo veel aan .. Heb er zelf niets gekocht. Wel leuk om eens door te lopen maar je bent er wel snelle door volgens mij hoor (paar uurtjes?).
|
|
Sofie
12-8-2011
|
5-6-2011 13:15:58
Ik ben er ook geweest, maa zoals Kim zei is dit inderdaad niet zó groot. Als je nog een jurk moet kiezen, daarvan hangen er wel veel! Vond het ook een dure winkel eigenlijk.Heb er wel mijn tiara gekocht omdat ik daar mijn gedacht gevonden had.
|
|
Sara
20-8-2011
|
5-6-2011 13:17:04
Was een grote teleurstelling voor mij, eveneens het bruidshuis in Merksem. Bruidsparadijs waren ze wel vriendelijk, wat bruidshuis dan weer niet was. Maar wat mij betreft sloeg het tegen. één grote aanrader, La Tiara in Antwerpen voor je bruidsjurk en accessoires. Was de laatste winkel die ik bezocht heb, maar als ik het geweten had, was ik niet naar al die andere boetieks gegaan. Zo super vriendelijk, super service, alles erop en eraan en prima prijs! Grtjs Sara
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-6-2011 13:22:15
Ik zit hier toch al enkele jaren op het forum en eerlijk... Heb er al meer negatiefs over horen zeggen dan positief... Maar ben er zelf nooit geweest, dus ik kan er geen oordeel over vellen...
|
|
lindsay
13-5-2011
|
5-6-2011 16:14:38
ik ben er geweest en nee ik zou het niemand aanraden.
had er veel meer van verwacht.
maar iedereen heeft andere ideeen he.
|
|
daisy
8-9-2012
|
5-6-2011 16:14:45
Het bruidsparadijs is mij ten zeerste afgeraden...
'Blijf daar zeker weg!' waren de woorden van iemand met veel ervaring en kennis!!
Maar natuurlijk loopt niet alles mis he! Ieder zijn voorkeuren...
|
|
roxanna
6-8-2011
|
5-6-2011 16:52:32
Eerlijk gezegd was het voor mij ook een teleurstelling, op een goed uur had ik het wel gezien. We hebben er uiteindelijk onze uitnodigingen besteld en de kostuums voor de suite gehuurd. De assecoires die ze verkopen zijn goedkoper te vinden (dezelfde) op internet, (ons gastenboek en enveloppendoos en huwelijkskaars kost bij hen ongeveer 20 euro meer per stuk) Ook voor ons vervoer en kledij waren we elders goedkoper af.
|
|
Ellen
30-7-2011
|
5-6-2011 17:47:21
Ik ben daar ook geweest en het was ook voor mij een grote teleurstelling. Het moest daar allemaal snel, snel gebeuren (hoewel ik een afspraak had!) Je mag niet mee naar de jurken gaan kijken, ze brengen een aantal modellen dat ze denken dat je goed vindt. Bij mij was er geen enkel kleed bij dat ik mooi vond. Ik vond ook dat de winkel heel rommelig was. Wij zijn daar maar een goei half uur gebleven en daarna zijn wij doorgereden naar het bruidshuis wat ook in Merksem is. Een wereld van verschil! Werden dadelijk goed geholpen, heel vriendelijke mensen! Heb hier dan ook mijn kleed gekocht. Ben al voor mij eerste pas geweest en alles was in orde. Eind deze maand ga ik voor de tweede keer passen. Ik ben hiervoor zelfs nog eens terug geweest om te kijken wat voor juwelen ik erop kon dragen en mocht dadelijk terug het kleed aandoen. Echt een aanrader!
|
|
Stephanie
6-7-2013
|
5-6-2011 17:56:00
Oei! Als ik het hier zo hoor, is het toch af te raden precies! Ik ga toch even binnenspringen, kijken wat ze aan te bieden hebben, maar die dag heb ik het bruidshuis toch ook op mijn planning gezet! Het zal binnen een twee weekjes zijn dan heb ik een dagje verlof, kwestie van het aangenaam op te vullen! Nog enkele winkels aan te raden in Antwerpen? Ben er dan toch! Dank je voor de reacties!!
|
|
daisy
8-9-2012
|
5-6-2011 19:05:35
Geen idee wat de reacties hierover zijn... maar Chapeau in Antwerpen?
Ik loop daar elke dag voorbij en ze hebben daar regelmatig mooie jurken in de etalage hangen...
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-6-2011 21:13:25
Hey! Ik ben er zelf een paar weken geleden geweest en ik dacht bij aankomst écht dat ik verkeerd was gereden... Het is een heel groot / ongezellig gebouw van buiten, met niet gewassen ramen en heel donker. Je zou echt helemaal niet zeggen dat het een bruidswinkel is... We zijn dan toch maar even binnen gaan piepen, waar je dan 2 trappen omhoog moet tot je aan een kitscherig prieeltje kunt binnengaan. Wij vroegen aan de balie of we mochten rondneuzen en dat was geen probleem, maar de bruidskleding zelf kon toen enkel maar met een afspraak of een verkoopster. Ze hebben een aantal leuke spulletjes maar héél veel kitsch (is natuurlijk wel een kwestie van smaak...) dus ik had het eigenlijk op een uurtje zéker gezien... Ik zou sowieso een aantal andere winkels in de buurt plannen zodat je niet heel ver moet rijden om mss een beetje teleurgesteld te worden... Succes!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
5-6-2011 21:16:03
P.S. Ivm het bruidshuis : ik heb een vriendin die haar jurk daar heeft gekocht en zij was heel tevreden van de service. Een andere vriendin die volgend jaar eveneens in het huwelijksbootje stapt, is er ook gaan kijken (zonder afspraak) en zij werd vriendelijk geholpen (door een oudere dame) die haar enkele modellen liet zien... Zij zei me dan weer wel dat heel wat pasmodellen heel vuil waren & sommige bandjes bijv. waren vastgemaakt met sluitspelden enzo... Succes!
|
|
Marijke
2-7-2011
|
6-6-2011 13:36:53
Voor mij was het bruidsparadijs echt een grote teleurstelling! Ik vond de kledij en vooral de lingerie geel uitgeslagen en zeer stoffig. De verkoopsters waren wel vriendelijk maar het materiaal dat ze aanbieden lijkt er al een eeuwigheid onaangeroerd te liggen.
Jagré in Antwerpen vindt ik wel een aanrader om eens ideetjes op te doen qua jurk en accessoires. Hier kan je naar hartelust passen, ook zonder afspraak. Bij JPC vondt ik de jurken wel heel duur. Bij Le Chapeau had ik echt een brute en onvriendelijke verkoopster.
Groetjes
|
|
Katrien
26-8-2011
|
8-6-2011 21:39:06
Ik ben vandaag toevallig langsgeweest bij Bruidsparadijs, ik ben nog volop op zoek naar schoenen. Het was echt een grote teleurstelling.
Mijn eerste indruk was vooral "oei da's hier niet proper", alles lag erbij alsof het er al jaren ligt, en persoonlijk vond ik hun keuze in fotoboeken, kaarsen, gastboeken,.. echt niet wat het moet zijn, allemaal redelijk oubollig.
De jurken heb ik niet kunnen zien, maar volgens mij zijn er wel andere, betere winkels om zoiets belangrijks te kiezen.
|
|
Caroline
12-5-2012
|
13-8-2011 8:42:55
hey Ik lees hier veel negatief. Maar ik ben op een dag binnengesprongen zonder afspraak. Heb wat rond gekeken en een verkoopster gezocht voor een kleed. Ik werd daar hartelijk onthaald, vriendelijk geholpen en vond de servies echt wel goed. Ik heb er meteen mijn droomjurk gevonden en kan al niet wachten om hem aan te doen. Hangt ervan af wat je zoekt, maar ik had al een goed idee van wat voor kleed ik zocht en eerlijk ik heb er maar eentje gepast en wist meteen dat het dat was. ik vond het een aanrader
|
|
Ingrid
11-11-2011
|
13-9-2011 10:17:21
Ik ben er ook geweest en heb mij kleed er gekocht (ong 3 weken geleden). Vanaf dat ik thuis was ben ik gaan twijfelen of ik wel de goede keus had gemaakt. Na een paar nachten heel slecht te hebben geslapen heb ik net gebeld met het verzoek of ik nogmaals mag komen passen en dan eventueel ruilen. Mijn kleed was al besteld en zelfs al binnen maar toch mag ik vrijdag komen om te kijken of ik niet iets anders mooier vind. Dus jullie begrijpen dat ondanks de negatieve ervaringen die je hier leest ben ik superpositief!
|
|
Marie-Louise
12-12-2012
|
1-12-2012 19:35:11
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|