Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie ervaringen met Jagré / La Tiara / Couture Rachel

5-6-2011 13:04:10
Hoi dames,

Volgende maand zou ik graag al eens een paar winkels bezoeken, waarschijnlijk de drie bovenstaande.
Wat zijn jullie ervaringen hierbij: positief, negatief, zaken waar ik specifiek op moet letten?

Alvast bedankt,

Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1586

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 13:11:47

Ik heb mijn kleed en alles daar rond (schoenen, lingerie, sluier etc) gekocht bij La Tiara en ik kan niets anders dan positief zeggen!

Goed van prijs, uitermate vriendelijk (wat ik niet kan zeggen van het bruidshuis in merksem vb.), goeie service, en zo kan ik nog uren doorgaan.

Moet je zeker eens langsgaan, mag altijd zeggen dat je met mijn complimenten gestuurd bent

Jagré ben ik langsgeweest, maar mijn ding niet gevonden...

Succes!

Grtjs

Sara

Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik5-6-2011 13:12:53

Ik zou dat ook wel willen weten, ik wou namelijk ook langsgaan bij Jagré en Couture Rachel!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2011 13:18:07

Ik ben bij Couture Rachel geweest. Ik mocht heel wat kleedjes passen in verschillende stijlen, wat ik wel leuk vond (zeker omdat dat de eerste winkel was die ik bezocht). De verkoopster toonde eerst alle jurken en ik moest dan zeggen wat ik mooi vond en wat niet... Alle jurken die ik mooi vond mocht ik passen.
Wel was er een héél klein pashok dat erg weinig pravicy bood, vond ik... Gelukkig waren enkel mijn nicht, de verkoopster en ik in de winkel, want anders had iedereen mij daar in mijn ondergoed zien staan... Ook moest mijn nicht de hele tijd rechtstaan... Er was geen stoel of zo voorzien...
Uiteindelijk heb ik mijn kleed daar niet gekocht, omdat
1. zij heel wat verschillende merken hebben, maar zeker niet alle modellen! Ook hing er nog veel van vorige collecties die je niet meer terugvond in catalogussen of zo...
2. de verkoopster deed niet echt veel moeite om het kleed 'ten volle' te laten zien. Sommige kleedjes hield ze me zelfs gewoon voor zonder dat ik ze mocht aanpassen (terwijl ik nog een andere jurk aanhad!), waardoor je echt geen goed beeld krijgt... Ik heb nochtans niet zoooooo'n grote maat, vind ik: maat 44, toch een maat die steeds meer en meer vrouwen hebben.
3. we hadden nog niet eens volledig beslist welke jurk het zou worden of de verkoopster kwam al aandraven met juwelen, schoenen en andere tralala waar ik heus geen behoefte aan had. Opeens werd ze erg opdringerig. Toen ik vroeg of ik later in de week mocht terugbellen of ik het kleed zou nemen, zei ze dat ze het kleed voor mij opzij wou hangen, maar dat ik dan wel €50 moest betalen... Hallooooo... Heb ik dus niet gedaan. We zijn nadien doorgereden naar Merksem, naar Het Bruidshuis. We hadden daar geen afspraak, maar zijn daar super ontvangen! Daar heb ik dan ook mijn kleed gekocht.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2011 13:19:40

*privacy, dus... :-)

Je ziet, Sara was niet tevreden over het Bruidshuis (niet te verwarren met Bruidsparadijs!) en ik wel... Gewoon langsgaan en soms is het jouw 'stijl', soms ook niet...

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 13:54:44

Bij mij was het wel degelijk Bruidshuis, de reden waarom ik niet tevreden was is omdat de vrouw in kwestie echt boers was. Ik had op voorhand gebeld om te vragen of ik een afspraak moest maken, en dat moest niet. Dus ik kom aandraven met mijn nicht en schoonzus, ik vraag om wat kleedjes te passen en ze sloeg al een zucht uit. Toen ik er een 3tal gepast had vroeg ik om er nog een aantal te passen, en dat was er al helemaal over voor de verkoopster. Toen dan ook nog mijn nicht en schoonzus vragen begonnen te stellen over de retouches die al dan niet mogelijk waren, was het hek helemaal van de dam... Het antwoordt was, is heel duur en daarbij wat schiet er dan nog over van het ontwerp van het huidige kleed. (Euhm sorry dat zal ik wel uitmaken wat mijn budget is en wat ik mooi vind)

Ze was denk ik zenuwachtig omdat het druk was, maar ik kon er ook niet aan doen dat er na mij nog iemand stond te wachten om haar kleedje te komen passen en er geen hokje meer vrij was. Dan moeten ze maar op afspraak werken. Ze heeft ons dan maar laten verstaan op een heel boertige manier dat we maar beter eens op een andere dag terugkwamen.

Ik heb haar dan ook op een vriendelijke manier gezegd dat ze op deze manier net voorkomen heeft dat ik hier 2000€ uitgegeven heb. Waar ze uiteraard niet mee kon lachen.

Om lang verhaal kort te maken, mijn andere nicht die niet van dit verhaal afweet, heeft haar suitekleed besteld bij het bruidshuis en er werd haar beloofd dat het klaar ging zijn 28mei. Ze heeft vorige zaterdag zelf moeten bellen naar het bruidshuis en het antwoordt was, Mevr. u kleedje is nog niet klaar en we weten nog niet wanneer het zal klaar zijn. Maar bel anders volgende week maar eens terug om te weten of het klaar is, resultaat, gisteren was het nog niet klaar! Noem het toeval of niet, maar een klant bij mijn moeder op de zaak heeft exact hetzelfde verhaal gedaan, zij had haar bruidskleed er besteld en was ook te laat klaar. Met gevolg dat ze zelf de retouches heeft moeten laten doen.

Dus Véronique, blij dat jij er wel content van bent en je kleedje was ook prachtig aan je foto's te zien. Maar ik kan van deze zaak niet meer overtuigd worden.

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 19:55:20

Hey, Ik ben eind mei bij Jagre geweest. Echt een aanrader. De verkoopster was heel aangenaam in omgang. Ik mocht alle bruidskleedjes passen die ik zelf wou. Heb maatje 44-46 en dat was helemaal geen probleem. De verkoopster is achter nog zeker een stuk of 8bruidsjurken gaan halen waarbij ze dacht dat ik ze wel mooi zou vinden. Ben ongeveer 2,5 uur binnen geweest. Heb verschillende trouwjurken een heel aantal keren gedaan. Uiteindelijk had ik 3 jurken waar ik moeilijk tussen kon kiezen. Heb deze jurken nog allemaal eens mogen aandoen en ben toen gegaan voor het jurk waarvan ik een echt waw-effect had. Een ander pluspunt vind ik dat ik geen afspraak moest maken. De pashokjes zijn niet zo groot maar dit stoorde mij niet echt. Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben van jagre en dat ik je de winkel echt kan aanraden. Groetjes en veel succes.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2011 20:00:12

Oei, Sara! Inderdaad geen leuk verhaal! Ik ben echter super geholpen (en ook enkele andere vriendinnen die daar hun kleed kochten), dus ja... Ik kan enkel mijn kant van het verhaal vertellen...

B.t.w. ik heb daar geen aandelen of zo! :-)

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 20:56:38

Mijn kleed komt van bij jagré en voorlopig perfect geholpen, maar ik heb nog steeds een grote angst dat mijn kleed er niet op tijd gaat zijn:) ( moet nog bellen voor mn eerste pas, ik moest na half juni bellen, dus...stress).
Ben ook bij La Tiara geweest, waar ook niets te veel was, maar ik vond de winkel aangenamer bij Jagré. ook vond ik de verkoopster eerlijker, maar dat ligt misschien aan mij.
Wat ik ook een voordeel vond was dat ik bij Jagré zelf mocht kiezen tussen de rekken en bij La Tiara moest dat samen met de verkoopster.

Maar geen slecht woord over beide :) Ook goede prijsklasse.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-6-2011 22:48:18

ik ben bij jagre en la tiara geweest
- allebei supervriendelijk, niets te klagen. ik mocht zoveel passen als ik wou, maar aangezien ik nogal goed weet wat ik wel en niet mooi vind waren het maar 3-tal jurken per winkel.
- allebei goede prijsklasse vond ik, ik wou geen té dure jurk en vond die zonder problemen
- bij la tiara is het zo dat heel de straat je in je jurk ziet staan, mijn jurk kon achteraan niet dicht en dus heeft heel de straat ook dat gezien ;o) Vond ik zelf nu wel niet erg maar is wel iets wat je moet weten.
- qua retouches leggen ze beiden goed uit wat kan en zo
- enige minpunt = de 2de keer bij La Tiara was er nog iemand anders bij Kelly (dat is de eigenaresse) die tegen mijn moeder heel erg kortaf deed toen die vragen/twijfels had over een retouche, het was op het randje van onbeleefd eigenlijk of zo kwam het op ons toch over. Mijn getuige die ook mee was heeft zich moeten inhouden om daar niks van te zeggen. Ik heb er mijn jurk toch gekocht omdat ik ze zo mooi vond maar ik was door die tone of voice ook niet bepaald gecharmeerd.

Karlien
3-9-2011
 Meld misbruik5-6-2011 23:56:19

Ik heb mijn kleed bij La Tiara gekocht. supervriendelijk en van Kelly mag je het kleed komen passen wanneer je maar wilt zodat je er nog eens een idee van krijgt.
Heb er ook zoveel en zovaak mogen passen als ik wou.

Sofie
10-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 19:06:59

Ik heb mijn kleed bij couture rachel gekocht en had daar wel een goed gevoel bij. Ik denk dat het afhangt van welke verkoopster je hebt...de mijne was totaal niet opdringerig namelijk. Ik vond dat er heel veel keus was en dat ze goede raad gaf. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen gevoel. Wij zijn ook bij la tiara geweest en daar vond ik heel wat minder keus, alé toch mijn goesting niet...Veel succes!

daniella
27-8-2011
 Meld misbruik25-6-2011 13:56:14

hey ik heb mijn kleed gekocht bij de jagre in de quillinstraat
heb er heel veel lof over
ze zijn heel vriendelijk en geven ook hun mening
ikben een beetje struizer enheb mijn perfecte jurk gevonde door hun hulp
zeker een aanrader en nog een pluspunt je moet geen afspraak make
en de prijs is heel schappelijk
gewooon weg gezegt een zalige winkel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info