Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Woehoe... gisteren een superdag gehad!

5-6-2011 13:40:30
Gisteren moest ik voor de tweede keer op proefkapsel én moest ik ook mijn kleedje gaan passen!

Ik heb enorm stijl haar en wil krullen in mijn haar voor onze grote dag... das niet simpel... kwas al eens op proef geweest en na een uurtje vielen alle krullen en spelden uit mijn haar... ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar de kapster zette door :)

Ik was vrijdagavond naar de kapper gegaan om krullen te steken... krulspelden... half uur of meer onder die droger en toen ze die spelden eruit haalde, had ik een beetje golvend haar... de moed zakte in mijn schoenen, maar toen ik gisteren terug op die kapperstoel zat, beloofde de kapster dat het ging lukken...
amai, mijn hoofd deed zeer, zo trekken en al die speldjes, maar uiteindelijk is het toch gelukt... én heeft het kapsel gehouden tot middernacht (toen ik besliste om te gaan slapen en de 50tal spelden uit mijn haar te halen)

Ondertussen al naar de kapster gebeld dat het allemaal goed zat en de afspraken gemaakt voor op onze grote dag... hihi! Wij trouwen in de namiddag voor wet en kerk, maar ik moet al om 9uur bij de kapper zijn... pouhh! Maarja, ik moet wel zeggen, mijn make-up en nagels worden ook daar gedaan :)

Gisteren moest ik om mijn kleedje gaan passen... de laatste keer was mijn kleedje te groot... dus moest ik nog eens langsgaan om aanpassingen te doen maaaaarrrr toen ik mijn kleedje aanhad paste het PERFECT! Ik kon het al meedoen naar huis... woehooooeeeeee!!!
Ik zag eruit zoals ik er op onze grote dag zou uitzien... mijn haar, juwelen, schoenen, jurk (enkel make-up niet)... toen ik uit het paskotje kwam zag ik dat mijn mama het moeilijk kreeg... gelukkig was mijn zus mee en zei ze tegen de mama dat ze haar moest inhouden, haha!

Nog maar 19 dagen en het is zover... ik moet nog zooooveeel doen...

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 338

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 15:07:20

Hey Liselotte, fijn dat de tijd begint te korten hé.
Wat ik je aanraad als kapster , is je krullen voor die dag te laten zetten met een stijltang en niet met ingedraaide krullen want dat doet inderdaad pijn en houd niet lang.
Ikzelf heb mijn 2de proefkapsel achter de rug en heb ook gekozen voor krullen, mijn krullen zijn er 4 dagen in gebleven, met de stijltang.

Succes
Sonja

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 15:32:58

Ik denk dat het toch wel afhangt van je haar hoor, mijn 1ste proef was ook met krullen met stijltang en dit heeft slechts een kleine 2 uurtjes gehouden....

Binnen 2 weken doe ik opnieuw proef, we zullen dan eens zien...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-6-2011 21:51:34

Hoi!

Zoals Sharon zegt, het hangt af van je haar!
Mijn eerste proef was met de krultang, ze draaide er een krul in en tegen dat ze een met een andere haarlok bezig was, was die ene krul al niet meer zichtbaar, haha!

Ik heb zelf ook een krultang en dat lukt ook helemaal niet om krullen te hebben :(, maarja, anderen zijn dan jaloers omdat ik zo stijl haar heb :)... ge moet leven met wat je hebt gekregen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...