Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelverdeling: kaartje met tafelnummer?

5-6-2011 13:59:17
Met nog 12 dagen op de teller begin ik aan de laatste to-do dingetjes voor ons avondfeest.

Wij werken niet rond een bepaald thema bij onze tafels en hebben dus gewoon voor nummers gekozen. We hebben in totaal 14 tafels.

Het is de bedoeling dat de gasten bij aankomst hun naam zeggen en de persoon van de zaal zegt hen dan hun tafelnummer, maar aangezien ik denk dat er sommigen hun nummer gaan vergeten, ben ik van plan om voor de zekerheid toch kaartjes te laten drukken/zelf maken. Hierop zal dan een foto (14 verschillende) staan met het tafelnummer.
Nu mijn vraag: Zouden jullie nog iets op dat kaartje zetten? Zoals bijvoorbeeld: welkom op het huwelijksfeest van ... of misschien nog iets anders?

Ik heb ook al gehoord dat er gewerkt wordt met een bord aan de ingang, maar daar zie ik de tijd niet meer voor om dat nog in elkaar te knutselen...

Ineke
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 800

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik5-6-2011 16:13:20

hoi,

wij hadden 11 tafels en hadden foto's van ons twee samen ( elf verschillende) laten afdrukken op 6cm op 9cm en daar de tafelnummer op gezet. heel goede reactie op gekregen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2011 19:56:12

Wij hadden er ook een fotootje van ons op gezet (wij werkten wel met reisbestemmingen, dus dat was dan een foto van ons op die reisbestemming) en hoorden achteraf toch dat er mensen waren die dat hadden bijgehouden als 'souvenir'.
Ik zou het nummer zéker op een kaartje overhandigen, want zoals je zelf al aangaf, zouden de mensen dat wel eens durven vergeten! Zeker omdat dit wordt gezegd bij aankomst, maar dan krijgen de mensen nog een kleine receptie, babbelen ze met andere gasten en raakt dit dan ook snel vergeten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...