Terug naar overzicht
Wij gaan rond de kerstperiode "Save the date"-kaartjes aan de genodigden bezorgen samen met de beste wensen voor het nieuwe jaar :-). Groetjes!
Wij hebben kleefbriefjes bij vistaprint laten maken en wij hebben die gekleefd in de kerstkaartjes. Ook leuk hoor!
maar als ik wacht tot in de kerstperiode ben ik dan al niet aan de latere kant want dan is het nog maar een kleine 5maand bij ons :s
Hoi Dorien, Wij hebben een save the date via e-mail gestuurd naar alle neven/nichten/vrienden ... bij de tantes en nonkels hebben we dat niet gedaan, daar heeft de tamtam voor gezorgd :) Wachten tot kerstmis is dan idd niet echt de moeite meer. Als je deze zomer op vakantie gaat kan je vandaar uit een kaartje sturen "we genieten van de rust want er wacht ons een drukke periode om onze grote dag op 5/5/2012 voor te bereiden" ... of zoiets. Kan wel duur oplopen als je iedereen van in het buitenland zo'n kaartje moet sturen ... Je kan ook gewoon een postkaart maken van een leuke (vakantie)foto van jullie ... alsof het een vakantie-kaart moet voorstellen met een gelijkaardige tekst. Alvast veel succes! Groetjes, Cindy
wij steuren allen de uitnodigen als je dit ruim op tijd de deur de deur uit doen kunnen de gasten ook nog wat regelen in 4 manden kun je toch wel wat weten. En daarbij koste het wel extra geld, en het is niet echt Nederlands maar mee Amerikaans en daarbij weet de meeste mensen wel wanneer we gaan trouwen. francis
Hei wij hebben het toch via email gedaan. We hadden een filmpje gemaakt en dit dan doorgestuurd als save the date. Werd héél goed onthaald!! Ik heb het hier ook gepost op het forum als je eens wil kijken. Wij hebben het dus exact een jaar op voorhand gedaan. Misschien wel vroeg, maar het is dan ook 'maar' een save the date en geen uitnodiging, dus ik vond het wel kunnen. Tot Kerstmis zou ik zeker niet wachten, dan is het bijna de moeite niet meer en de meesten zullen dan mss jullie datum al weten. Via email of inderdaad, de vakantiekaartjes is ook wel een leuk idee!
Hoi, wij hebben ons save the date filmpje op een dvd gebrand en de dvd zelf voorzien van een labeltje met instructies en een foto van ons. Dit hebben we ingepakt in zo'n filmdoosje van de kinepolis en per post opgestuurd. Heel veel leuke reacties op gekregen :-)
Ik heb vandaag per mail een save the date kaartje gestuurd per mail en facebook naar enkele tantes en nonkels, alle neven en nichten, vrienden,... met de duidelijke vermelding dat dit een aankondiging is en geen uitnodiging. Want had et eerst naar mn broer gestuurd en die dacht dat er mss verwarring zou kunnen zijn! En effectief, een tante zei dat ze eerst dacht dat het om een uitnodiging ging ;-)
Hey wij trouwen op 16 juli. Dat is ten eerste in de zomervakantie en ten tweede heeft de bouw dan ook verlof. Omdat we op voorhand wisten dat veel mensen die periode op vakantie willen gaan wouden we toch iets rondsturen om hen de datum al mee te delen en dit dus ruim voor de echte uitnodigingen gingen komen.Ik heb dus bij vistaprint koelkastmagneten laten maken met de volgende tekst:16 juli 2011Houden jullie deze datum alvast vrij?Want dan trouwen wij !We hebben deze magneten samen met de kerstkaarten rondgebracht en we hebben er heel goede reacties op gekregen. En overal waar we komen zien we het magneetje ofwel op de koelkast, ofwel op het magneetbord hangen. Vele groetjesLindsay