Terug naar overzicht
amai jullie trouwen later dan ons en al veel voorbereidingen gedaan? een ceremoniemeester moet je die echt al zo vroeg vast leggen? amuseer je met de voorbereidingen! x
hey dorienja wij zijn daar al volop mee bezig met de voorbereidingen en een ceremoniemeester moet je toch op tijd zoeken anders is die misschien al bezet. wij hebben de zaal al vast gelegd en de datum staat vast op de gemeente en voor de kerk. En woensdag komt de ceremoniemeester en dan wordt er ook al veel geregeld. ik heb graag dat alles op tijd geregeld is anders ben ik er niet gerust in :-)succes met jouw voorbereidingen. groetjes
Bij ons eerste gesprek (Ik trouw trouwens nog later ;-) ) heeft vooral de ceremoniemeester gepraat en véél vragen gesteld. Ik mag hem altijd bellen als ik over iets twijfel en wij boeken sowieso 6 maanden op voorhand nog een gesprek... zo is dat toch al meer concreet he :-) Hier ligt al vast: gemeentehuis + uur kerk + uur bus DJ Feestzaal Fotograaf (nog niet helemaal)
Ja, wij hebben gisteren een gesprek gehad met een ceremoniemeester. Beetje last minute nog beslist om er eentje te nemen. Hij vertelde heel veel en vroeg veel. De dagplanning, vervoer, feestzaal, locatie fotoshoot, ringkussen of doosje, bruidskindjes, bedankjes, ... Alles wat je maar kan bedenken ivm ons huwelijk
Hij kan u altijd tips geven over waar je een mooi bruidsboeket kan vinden, waar je mooi vervoer kan vinden. Wat hij allemaal doet als jullie naar de kerk en de gemeente gaan. weet hij misschien een goeie fotograaf ... je kan heel veel vragen hoor :-)
Bij ons ligt vast: feestzaalgemeentehuis + uurDJ fotograaf wij gaan de komende maand naar vervoer zoeken.Staan we dan achter??
neen, zeker niet! je kan eventueel als eens rondkijken voor een trouwkleed en eventueel de huwlijksreis