Terug naar overzicht
hallo, ikzelf heb 1 zus en mijn vriend heeft er 2. we lazen dat je 0 tem 4 getuigen mag vragen en omdat we beide geen broers hebben vonden we het wel leuk deze drie zussen te vragen. doordat wij in mexico verloofd zijn geraakt heb ik mijn zus een cadeauke van ginder gegeven met daarin een rode kaars vol met ingegraveerde hartjes + tekstje van mij voor haar om haar als getuige te vragen. voor zijn zussen hadden we een plateau vol met hartjes gelegd + 2 champagneglazen. in deze glazen heb ik servetten opgerold gestoken + daarin een tekstje geschreven op een hartje om hen als getuigen te vragen ... beide toch leuke ideeën denk ik? ze waren in ieder geval alle drie erdoor ontroerd leuke ideeën om hen te geven als cadeau? op hobbybeurzen kwam ik al eens flessen champagne of wijn tegen met een zelfgemaakt etiket en/of versiering er rond, ook denk ik er aan om champagneflessen van chocolade te laten maken (ooit eens op een communie voor peter en meter gegeven en dat was erg geslaagd en feestelijk!) veel succes en hopelijk kom je iets origineels tegen!
Wij gaan een gegraveerde pen geven
Bongo of zo'n andere cadeaubon voor wellness of weekendje weg.
AH A; dit is natuurlijk ook een goed idee om een Bongobon te kopen. Is altijd welkom heGroetjes Sonja
wij geven een fles cava... het etiket op de fles is een foto van ons en daar gaan we nog een leuk tekstje opzetten..... kunnen ze zelf kiezen of ze deze willen opdrinken of niet :-)
Wij geven ook gegraveerde pennen