Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado voor de getuigen?

5-6-2011 15:11:24
Wij hebben onze getuigen gevraagd met een zelfgeschreven tekst en daarbij een klein kado.
Nu willen wij hen ook nog bedanken op onze dag zelf, en weten niet goed wat te kopen, mijn verloofde heeft zijn broer als getuige en ikzelf heb mijn zus.
Iemand een lumineus idee misschien?

Groetjes
Sonja

Sonja
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 693

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 15:30:17

hallo, ikzelf heb 1 zus en mijn vriend heeft er 2. we lazen dat je 0 tem 4 getuigen mag vragen en omdat we beide geen broers hebben vonden we het wel leuk deze drie zussen te vragen.

doordat wij in mexico verloofd zijn geraakt heb ik mijn zus een cadeauke van ginder gegeven met daarin een rode kaars vol met ingegraveerde hartjes + tekstje van mij voor haar om haar als getuige te vragen. voor zijn zussen hadden we een plateau vol met hartjes gelegd + 2 champagneglazen. in deze glazen heb ik servetten opgerold gestoken + daarin een tekstje geschreven op een hartje om hen als getuigen te vragen ... beide toch leuke ideeën denk ik? ze waren in ieder geval alle drie erdoor ontroerd

leuke ideeën om hen te geven als cadeau? op hobbybeurzen kwam ik al eens flessen champagne of wijn tegen met een zelfgemaakt etiket en/of versiering er rond, ook denk ik er aan om champagneflessen van chocolade te laten maken (ooit eens op een communie voor peter en meter gegeven en dat was erg geslaagd en feestelijk!)

veel succes en hopelijk kom je iets origineels tegen!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 16:05:33

Wij gaan een gegraveerde pen geven

A.
23-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 20:27:34

Bongo of zo'n andere cadeaubon voor wellness of weekendje weg.

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 22:18:19

AH A; dit is natuurlijk ook een goed idee om een Bongobon te kopen. Is altijd welkom he
Groetjes
Sonja

Sofie
13-6-2011
 Meld misbruik6-6-2011 10:26:27

wij geven een fles cava... het etiket op de fles is een foto van ons en daar gaan we nog een leuk tekstje opzetten..... kunnen ze zelf kiezen of ze deze willen opdrinken of niet :-)

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 12:35:00

Wij geven ook gegraveerde pennen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...