Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes schikken

5-6-2011 15:20:22
Ik had als bedankjes kaarsjes gekocht in de vorm van een trouwkleed, prachtig wit en ruikt naar rozen.
Nadien had ik zoiets van, ik wil ook wel bruidssuiker geven dus kwam ik op het idee om de kaarsjes aan de vrouwen te geven en voor de mannen doosjes in handgeschept papier te vullen met suikerbonen en een lintje errond te doen in de kleur die terug komt in onze uitnodiging.
Ik heb een koffer gehuurd in de winkel van de suikerbonen om daar die kaarsjes en andere bedankjes in te zetten, maar doordat die kaarsjes een geur afgeven kan ik die niet vermengen.

Nu zit ik met de vraag, hoe en waarin ga ik nu die kaarsjes in de feestzaal zetten zodat we die ook mooi kunnen uitstallen voor 's avonds?

Is er soms iemand die ook bruidssuiker geeft en hoe zetten jullie dat in de feestzaal, wordt dat op een witte tule gezet of hoe?

Heb totaal geen idee en blijf ermee rondlopen?

Groetjes
Sonja

Sonja
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 753

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik5-6-2011 15:25:46

Hoi Sonja,

Je kan misschien de kaarsjes verpakken in een silofaan papiertje met hetzelfde lintje rond als de suikerbonen... zo zie je mooi wat erin zit en het houdt de geur op afstand voor de suikerbonen. Op die manier kan je zowel de vrouwen als de mannen bedankjes bij elkaar zetten in de koffer...

Succes!

Groetjes,
Cindy

Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik5-6-2011 15:32:11

Waarom geen doosje in de vorm van een bruidegomkostuum? :) Duurder waarschijnlijk dan een gewoon doosje maar wel passend bij het trouwjurkkaarsje...

http://www.bijzonderebedankjes.nl/Bruidegom-doosje

http://www.maryamsbedankjes.nl/Doosje-bruidegom

http://www.cupido-bedankjes.nl/c-544554/doosje-bruid-en-bruidegom/

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 16:11:13

Het idee van dat cellofaanpapier vind ik al wel goed, zal misschien beter zijn dan in het blauwe doosje waar ze nu in zitten.

Ankie ik heb mijn doosjes al gekocht en gevuld, dus kan niet meer veranderen, anders had ik dat zeker gekozen.

Wordt dat in de zaal op tule gezet of hoe doe je da dan met die koffer?

Bedankt

Groetjes
Sonja

A.
23-7-2011
 Meld misbruik5-6-2011 20:31:37

Heb ook bruidsuiker in een doosje. Ik leg deze allemaal in een rietenmand op een tafel aan de uitgang naast ons gastenboek.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...