Terug naar overzicht
Wij hebben onze hartjes-suikerbonen gevuld in een plastieke hartje gewoon op elke plaats gezet. Groetjes;Laura
bij ons had de feestzaal die achter de eretafel gezet, omdat de meeste als ze vertrekken tot daar komen en moet zeggen dat werkte echt goed.had ze altijd binnen handbereik wij gaven de bedankingen als ze vertrokken, zo vergeten ze zeker niet
Ik zou ze op tafel zetten als je met vaste plaatsen werkt. Dan kan je aan het doosje of aan het kaarsje de naam van de gast zetten (dan heb je nog 2 in 1) en ben je er zeker van dat niemand het vergeet (of als iemand het toch zou vergeten, hangt de naam eraan!). Aan de eretafel zou ik ze niet echt zetten, want dan kan je moeilijk gaan 'lopen' of gaan dansen op de dansvloer. Dan loop je de hele avond heen en weer tussen de dansvloer en de tafel en dat is ook niet leuk (tenzij je geen danser bent, natuurlijk, maar dan veronderstel ik dat je ook wel eens met mensen aan de andere tafels wil babbelen). Ook heb ik de bedankjes al heel vaak naast het gastenboek zien staan. Ik zou dan de doosjes met bruidssuiker aan de ene kant van het gastenboek zetten, in de koffer die je huurt (ev. ergens opzetten 'voor de heren') en de kaarsjes op de tule aan de andere kant.