Terug naar overzicht
Als fotograaf ben ik er al verschillende malen geweest.Alles verliep in mijn ogen mooi en stijlvol.Ook knappe locatie voor foto's. Het eten en de bediening meer dan OK. Vriendelijke groeten,Yves www.huwelijksfotograaf.nu
Bedankt voor je reactie, Yves! Mij lijkt het ook een prima keuze dat we gemaakt hebben!
oeee, wij hebben net dezelfde zaal gekozen voor te trouwen! Ik trouw op 08 juni 2012 dus zal je zeker laten weten hoe het is geweest!! welke zaal heb je? wij de Oude Stallingen
Hey Debbie wij hebben de Hofstee, we gaan buiten de receptie doen (120personen) en in de Hofstee eten (30man). De andere zaal (naam ontglipt mij) was ook een optie, met zicht op de tuin, maar we vonden die zaal binnen minder gezellig dan Hofstee.
Vorig personeelsfeest in De Romree gehad - lekker eten!Mijn beste vriendin is er onlangs naar trouwfeest geweest, alles was tip top!Naaste collega haar ouders hebben er net hun 50-jarig huwelijk gevierd, ook niets dan lof! groetjes
Wat fijn om jullie enthousiasme te lezen! Dat geeft toch altijd een goed gevoel he! Vorige week zijn we de trouwringen gaan kiezen,dus dat is weer iets dat in orde is he!