Terug naar overzicht
Ik weet niet of het zoveel nut heeft als je enkel voor de wet trouwt, maar mss hebben andere bruidjes hier wel ervaring mee? Als er veel volk komt kan dit wel handig zijn denk ik. Wij schakelen hem enkel in voor onze buitenceremonie, omdat daar veel volk komt en in het gemeentehuis enkel de 2 'gezinnen'. Wij hebben Pierre Loncin uit Berchem, zeer vlot contact, vlotte vriendelijke man die weet wat hij doet en zijn aanpak aanpast aan je wensen (zo willen wij het niet te stijf) en geen vastgeroeste ideeën heeft. Ik vind persoonlijk dat een ceremoniemeester voor organisatorische rust zorgt. Hij zorgt wel dat iedereen het vindt en de juiste plaats heeft enz. Ik hoor hier ook veel waaien over Eddy Wouters. Peter Coene en Jef Van Looveren ben ik ook al tegengekomen. Veel succes met de beslissing!
Als je enkel voor de wet trouwt, zou ik het zeker niet doen! Dat duurt een kwartiertje en je staat weer buiten... Op het stadhuis krijg je trouwens gratis (!) de bode die jullie naar de trouwzaal brengt, zegt hoe je moet lopen, wanneer je moet rechtstaan,... Hij vervult de taak van de ceremoniemeester dus!
Ik denk dat het zonde is van het geld als je enkel voor de wet trouwt. Moest je toch iemand zoeken, wij hebben Eddy Wouters geboekt en zijn daar tot nu toe heel tevreden over.
wij trouwen ook enkel voor de wet. ik begin toch te denken dat het nuttig is. Al is het maar om te zorgen dat er effectief een foto van ons allemaal is en dat het geen zootje ongeregeld is dat in en uit de bus stapt en dat we niet op een terrasje op de markt belanden als de zon schijnt en er veel vrienden afgekomen zijn ipv naar de familielunch te vertrekken. Pierre Loncin al niet meer vrij voor ons. ik volg deze link even verder.
Dag Stephanie, Zijn jullie er inmiddels al uit of jullie en Ceremoniemeester willen hebben. Gaan jullie enkel voor de wet trouwen, zonder vervoer, receptie/feest etc.? Mochten er wel wat zaken op de dag geregeld moeten worden, dan zou ik natuurlijk wel een Ceremoniemeester inschakelen. Groeten, Brigitte