Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!

5-6-2011 21:40:21
Hallo allemaal,

Met nog 26 dagen op de teller, was dit een vruchtbaar verlengd weekend.
Vrijdag mijn proefmake-up laten doen en het was echt heel mooi. Super tevreden en mijn ventje vond het ook mooi.
Daarna onze misboekjes helemaal afgemaakt met de juiste liedjes erin verwerkt. Het was niet gemakkelijk, maar het is dan toch gelukt. Alle misboekjes (95) zijn ook al geprint en moeten nu enkel nog geniet worden.
Bedankjes voor de gasten zijn nu ook helemaal in orde en de kaartjes voor aan de snoepzakjes zijn ook bijna af.
Gisteren nog wat versiering (ballonnen, ...) gaan halen om de tuin te versieren.

Ja ja, er is veel gebeurd en dan moest het beste nog komen!

Daarstraks bij mijn ouders gaan eten en we krijgen van hen onze huwelijksreis cadeau !!!
We hadden dit echt niet verwacht! We mogen een weekje naar Mallorca met onze 2 kindjes!
Ik ben echt superblij want normaal gezien hadden we niet op huwelijksreis gegaan omdat we onze trouw voor het grootste stuk zelf betalen en we ons huisje nog wat verder wilden afwerken met de centjes die we zouden krijgen!

Ik kijk zo hard uit naar onze dag!

Sorry, maar ik moest mijn goed nieuws even kwijt! Ben zo blij!

groetjes van een happy bride!

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 353

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik5-6-2011 21:44:04

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH zo een leuke verrassing!
Fijn zeg!

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik5-6-2011 22:16:50

Super voor jullie!!! Zo zie je dat het de laatste maand niet allemaal stress moet zijn hé!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...