Nu Online
Momenteel zijn er 402 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een dag beleefd om nooit meer te vergeten!!

5-6-2011 22:27:45
Hallo bruidjes en bruidegommetjes!!

28 mei was het voor ons zover, eindelijk DE dag!! Nu al 8 daagjes getrouwd, wat vliegt de tijd snel!!!
We hebben een super super dag gehad, een dag om nooit meer te vergeten!! Het was gewoonweg zalig!
Wat bang afgewacht naar het weer, maar geen regen gehad en op de juiste momenten kwam de zon erdoor!

Kwil toch nog even enkele mensen bedanken en een goed woordje neerpennen!
-Hartelijk dank aan onze ceremoniemeester Juul Vandenbulcke! Het verliep echt heel goed en hij leidde alles in goede banen!
-De fotograven Christ Vilez & Lieven! Ze volgden ons de volledige dag tot 21.00u 's avonds en waren al bij me vanaf het moment dat de kapster begon en dat om 6u 's morgens! We hebben al enkele voorbeeldfoto's gezien en ik moet zeggen: chapeau! Een heel aangenaam en leuk duo om mee samen te werken!
- DJ Studio Happy Music! Een heel goeie DJ, echt iemand om aan te raden! Hij draaide de hele tijd de juiste muziek en wist goed het publiek aan te zetten tot dansen! Zowel jong als oud op de dansvloer!
- Ook dank aan onze zoooo mooie feestzaal Salons Rembrandt te Vichte! De bediening en service was super! Het eten en hapjes waren super lekker! Echt een aanrader! Je bent er echt warm en goed ontvangen!

Ik kan zo blijven doorgaan van de vele mensen die ons geholpen hebben op deze mooi dag! Kmoet zeggen, de dag is gewoonweg vlekkeloos verlopen!!

Groetjes

Mevrouw Decock ( hihi, leuk om dat te zeggen :-) )

wendy
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 858

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 23:22:57

Proficiat Mevr. Decock ;-)))

Ik vind het heel fijn dat je zo van je dag genoten hebt, want dit is toch altijd wel wat af te wachten he.
Het weer, de zenuwen, de ceremoniemeester, fotograaf en ga zo maar door.

Geniet van je wittebroodsweken en van je ventje.

xxx

Groetjes
Sonja

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 8:47:47

Proficiat Wendy!!!!

Ik ben blij om te horen dat je dagje zo goed verlopen is! Geniet als pasgetrouwd koppel van de volgende dagen en jaren die jullie als man en vrouw tegemoet gaan. Nog veel geluk gewenst in jullie verdere leven !

Groetjes,
Evelyne

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik6-6-2011 9:22:16

Proficiat! Geniet van het getrouwde leven!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-6-2011 11:27:49

proficiat! geniet van jullie leven samen!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik6-6-2011 17:09:34

Een dikke proficiat met jullie huwelijk!!!!
Is het nog gelukt met de vlinders? Mocht je een paar foto's hebben, kan je altijd doormailen naar championneke@hotmail.com. XXXX

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-6-2011 21:09:54

Proficiat! En wij zijn uiteraard benieuwd naar fotootjes!

monica
26-8-2011
 Meld misbruik6-6-2011 23:06:20

Van harte proficiat samen en geniet maar met volle teugen als mevrouw....

wendy
28-5-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:38:39

Dank u wel allemaal!! :-)

Christ

Meld misbruik9-6-2011 21:37:41

thx voor de comment Wendy en Angelo! Wij vonden het ook zeer leuk met jullie samen te werken

Voor de geïnteresseerden.... voorbeeld/preview : http://www.christvilez.be/wendyangelo/

Greetz,
Christ

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...