Terug naar overzicht
Wij trouwen in de Sint-Walburgakerk. Die is ook in de binnenstad gelegen. Wij hebben wel geopteerd voor de vroegere priester die nu op pensioen is (= ex-collega van papa van m'n toekomstige). Van waar zijn jullie? Om in een kerk in de binnenstad te trouwen moet je normaal ook binnen de stadskern wonen, maar je kan altijd eens informeren natuurlijk. Succes! Groetjes, Katrien
Hoi katrien! Wij wonen in het centrum ( zijstraat van de ezelstraat ) dus dat zal wel geen probleem zijn, ik ben gedoopt in de sint jacobskerk dus vandaar die keuze. Bedankt voor je reactie! Ik zal eens alle kerken afgaan en kijken welke het best past.. Groetjes! Astrid
Hey Astrid, jullie wonen helemaal niet zo ver van ons nu... Maar wij verhuizen volgende maand naar Sint-Michiels en gaan dan daar in de kerk trouwen. Maar eigenlijk kan je elke kerk kiezen die je wil zolang je pastoor en de parochie dat ok vinden. Groetjes! Lies.
Hey Astrid, Wij trouwen in de kerk van Chrstus Koning. Ook een heel mooie kerk
Bedankt voor de reacties! Ik heb ook al aan de kerk van Christus Koning gedacht..daar heb ik mijn eerste communie gedaan:-)
hejj wij gingen normaal niet trouwen voor de kerk.. maar dit is plots verandert :)wij trouwen in sint baafs in sint andries