Terug naar overzicht
Hoi, Ik heb ook alleen een gebedsdienst. Als je mij mail adres geeft stuur ik het wel door. Nu inderdaad eucharistie valt weg.- Intredelied- Verwelkoming- Welkomslied- Gebed om vergeving- Openingsgebed- Lofzang- Eerste lezing- Tussenzang- Evangelielezing- Homilie- Lied- De huwelijkssluiting- Ondervraging- Trouwbelofte- Kerkelijke bevestiging- Zegening van de ringen- Zegening van de kaars- Ondertekening huwelijksregister- Lied- Voorbeden- Onze vader- Vredeswens- Huwelijkszegen- Lied- Bezinnende tekst- Slotgebed- Dankwoord- Zegen en zending- Uittredelied Dit is onze volgorde. Groetjes Kim
Dag Kim, Wij organiseren ook een 'alternatieve' viering, op 16 juli (komt zéér dichtbij ;). Ik ben nog op zoek naar een mooie bezinnende tekst, die mijn zus kan voorlezen. Zou je mij eens jullie bezinnende tekst kunnen doorsturen? Alleszins heel hard bedankt Groetjes Sofie sofie.desmet@gmail.com
Hoi Kim! Alvast bedankt voor het overzicht, dat helpt me al een hele stap vooruit! Weet je of al deze onderdelen verplicht zijn of dat er maar een gedeelte verplicht is? Mijn e-mail is trouwens kellydiscart@hotmail.com. Merciekes! Groetjes!
Dag kelly en andere bruidjes Zal jullie één van de dagen ons boekje doormailen. Ceremonie op 2 juli. spannend en romantisch groetjes