Terug naar overzicht
Hoi Sylvia, Ik denk dat ze dat bij New Look ik Antwerpen hadden de laatste keer dat ik er ben binnengesprongen. Groetjes,Filipa
Hallo, Ik was dit weekend bij La Bottega in Hasselt en volgens mij stonden daar pumps en verschillende kleuren waaronder ook goud en zilver. Ze zijn van het merk Noë, misschien dat ze deze ook ergens anders hebben... Ik heb ze in het donkerblauw en ze zijn heel fijn om te dragen (wel goed inlopen!) Groetjes Annelies
ik ga dit item volgen se want mijn moeder zou er zilveren moeten hebben voor met ons huwelijk
Noë heb ik ze ook zien staan, die hebben nu een winkel in A'pen (Noë by Your in de Kloosterstraat ) en ik las hier onlangs dat er nog eentje in west vlaanderen ergens ook zit. Ik zag zilveren pumps bij Coccodrillo maar daar moet je een héééél grote portemonnee voor hebben En bij shoes of Prey kan je ze laten maken, model en hoogte zoals je wil op de .com site zijn ze trouwens stuk goedkoper dan op de .nl site.
Heb twee jaar geleden er bij van loock gekocht, en heb er weer gezien.Waren er toen van Rotta en heb gezien dat ze er weer hebben. Paris Londres is ook een kanshebber.Jimmy Choo in Antwerpen.Maar dan moet je al een grote portefeuille hebben.
Ik heb zilveren pumps van bij Linx, het is italiaans kalfsleder en ze zitten zalig.Heel gemakkelijk, al hun schoenen kosten 200 euro.