Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zilveren pumps

6-6-2011 0:18:46
Hallo,

Ik ben op zoek naar zilverkleurige pumps. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 745

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 7:24:38

Hoi Sylvia,

Ik denk dat ze dat bij New Look ik Antwerpen hadden de laatste keer dat ik er ben binnengesprongen.

Groetjes,
Filipa

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-6-2011 11:15:39

Hallo,

Ik was dit weekend bij La Bottega in Hasselt en volgens mij stonden daar pumps en verschillende kleuren waaronder ook goud en zilver. Ze zijn van het merk Noë, misschien dat ze deze ook ergens anders hebben...

Ik heb ze in het donkerblauw en ze zijn heel fijn om te dragen (wel goed inlopen!)

Groetjes
Annelies

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 11:47:03

ik ga dit item volgen se want mijn moeder zou er zilveren moeten hebben voor met ons huwelijk

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 16:08:48

Noë heb ik ze ook zien staan, die hebben nu een winkel in A'pen (Noë by Your in de Kloosterstraat ) en ik las hier onlangs dat er nog eentje in west vlaanderen ergens ook zit.

Ik zag zilveren pumps bij Coccodrillo maar daar moet je een héééél grote portemonnee voor hebben

En bij shoes of Prey kan je ze laten maken, model en hoogte zoals je wil
op de .com site zijn ze trouwens stuk goedkoper dan op de .nl site.

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-6-2011 21:53:33

Heb twee jaar geleden er bij van loock gekocht, en heb er weer gezien.Waren er toen van Rotta en heb gezien dat ze er weer hebben.
Paris Londres is ook een kanshebber.Jimmy Choo in Antwerpen.Maar dan moet je al een grote portefeuille hebben.

charlotte
30-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 0:30:56

Ik heb zilveren pumps van bij Linx, het is italiaans kalfsleder en ze zitten zalig.
Heel gemakkelijk, al hun schoenen kosten 200 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...