Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En het ging vooruit...

6-6-2011 7:55:12
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,

Even een "feel good" berichtje... de tijd gaat snel vooruit, razendsnel zelfs! Ik vond ook altijd dat de bruidjes overdreven maar het is echt waar: eenmaal de 3 cijfertjes hieronder weg zijn, is het zooooo snel aftellen!!!
Met nog 46 dagen op de teller en met een beetje hulp van het verlengd weekend hebben we heel wat van de lijst kunnen afvinken...
Lintjes voor bedankjes, auto's, voor de ringbeertjes, etc. allemaal gekocht, een presentatiestuk voor de bedankjes gekozen en gekocht, transparante zakjes voor de snoepjes voor de kindjes aan de kerk,en nog het een en ander bij AVA gekocht.
We hebben eindelijk beslist wat we met de bruidswagen gaan doen (met ons eigen auto rijden en hoe we het gaan versieren).
De kleertjes voor het bruidsjongetje zijn gekozen (die van het meisje hadden we al).
Versiering gehaald voor onze vrijgezellen barbecue :-)
En gisteren hebben we een fantastische namiddag beleefd, eindelijk kennis gemaakt met onze fotograaf, we hadden hem enkel nog per e-mail gesproken... het is een super fijne man, het gaat alvast heel leuk worden die dag!

De tijd vliegt voorbij, ik krijg haast nu al nostalgie op voorhand... haha!

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 345

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 8:38:46

Hi Filipa,

Dat gevoel ken ik maar al te goed . Bij mij nog 43 dagen op de teller. Wat gaat alles toch zooo snel nu. Ik ben nu vooral bezig met de laatste 'kleine' details: decoratie van de zaal, de kerk zoals ballonnen en voile en bloemen en..... Soms gaat alles super goed en soms denk ik 'oei, dit en dat moet ook nog gebeuren'. Ik heb wel altijd zo'n goed gevoel als ik weer iets van mijn to do lijstje kan schrappen. Dan ben ik er echt trots op . Geniet nog van je voorbereidingen!

Groetjes,
Evelyne

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 9:16:05

En we tellen af en tellen af
en de stress neemt toe :-))

maar genieten doen we... euhmmm soms

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 15:16:11

Joepie! Ik tel samen met jou mee af! We moeten echt genieten van die laatste voorbereidingen want onze dag zal er snel zijn!
Dit weekend had mijn aanstaande een opdracht voor zijn vrijgezellenavond. Hij moest voor 60 mensen spaghetti maken. En hij is in zijn opdracht geslaagd. Mmmm... twas lekker en leuk! We genieten dus echt al op voorhand, maar hebben toch ook een beetje stress...

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 15:16:53

Hoe gaan jullie de auto nu versieren????

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik6-6-2011 15:33:43

@Lieselot, ik heb je een pb-tje gestuurd :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...