Terug naar overzicht
Hoi Kristel, Je krijgt heus alles op tijd klaar hoor! Vertrouwen hebben in jezelf! :-D Heb je niemand waar je hulp aan kan vragen (een vriendin ofzo) voor het afwerken van de misboekjes bijvoorbeeld? Groetjes, Filipa
Hey Kristel Alles komt wel goed hoor! 1 dingetje per keer en voor je het weet is je lijstje klaar. Ik zou beginnen met het bestellen van een bruidskaars, want de levertijd kan wel eens een paar weken duren. Zaterdag plan je een shopdagje voor je lingerie, kousen en kousenband en voor de cadeautjes. De lintjes en menukaartjes doe je 's avonds lekker voor de tv en dan zijn ze na een paar dagen ook wel klaar. Het begint nu wel écht af te korten hè. Succes! Stephanie
Hier nog 25 daagjes en ook nog het één en ander op de planning... soms inderdaad even stressen maar we hebben nog een dikke 3 weken dus komt allemaal goed! xxx
ey ey komt heeeeeeeelemaal goed! een dagje shoppen voor je kousen etc een avondje voor dingetjes zoals je lintjes en je cd, wat ik deed om de stress wat te drukken achter elk ding op to do list een concrete datum plakken... of de week waarin het ging gebeuren ... zo weet je: ok goed dan gaan we dat doen, en als je dan ook ok kunt zetten achteraf, voelt goed aan! liefs
Wij trouwen ook op 1 juli en mijn vriend heeft zelfs nog geen kostuum dus niet stressen :-)Ik ben gisteren ook begonnen aan mijn to do lijstje maar het ziet er goed uit!Wij trouwen wel niet voor de kerk dus misboekjes moet ik niet voorzien maar ik heb er het volste vertrouwen in.Bij jou komt dat ook wel in orde! Succes ermee xxx