Terug naar overzicht
Hoi Elke, Als bedankjes geven we voor de heren een mini flesje Porto en voor de dames een mooie broche (beige, dus redelijk neutrale kleur) in een organza zakje. Bruidssuiker geven we niet mee, wel zetten we een pot neer in de feestzaal waar we snoep in gaan doen (bij het gastenboek). Voor inspiratie kan ik je volgende sites aanraden: http://www.projectwedding.com/ http://www.marthastewartweddings.com/ Groetjes,Filipa
hey wij geven ze 1 hout roos met een organza zakje.met harten soepjes er in een kaartje er aan vast. francis
Hey Elke, Als bedankje gaan wij voor de mannen een mini flesje drank geven (met dank aan Filipa ;-)) en voor de vrouwen een tasje met merci chocolaatjes van op bedankjes.nl Dat zijn kleine bedankjes die we gemakkelijk op tafel kunnen zetten bij het naamkaartje en we kunnen in dezelfde kleuren werken als onze uitnodiging, zodat alles één mooi geheel wordt. Voor de tafeldecoratie kiezen we voor een bokaaltje met een 3-tal witte rozen op van die ijskristallen. Onder de kristallen zit een led verlichting (ook een tip van iemand op dit forum), zodat ook met dezelfde kleuren kan gewerkt worden als de naamkaartjes en bedankjes enzo. Een voorbeeld vind je hier www.flowersandlights.be Als je hieromtrent meer info wil, mail me gerust op nosferatugirl@hotmail.com Groetjes en succes!
ik heb deels bruidssuiker en deels badparels me laagje badkaviaar (waar ik veel van overheb) in glaze potjes steriliseerpotjes noemen ze dat blijkbaar ... ik het kleurenthema wit/rood met wit en rood lintjes en kaartje moet ik nog aanhangen maar gaat nog niet ander zijn ze gekreukt in de doos :-) Krijg blijkbaar geen foto's hier toegevoegt :s
Wij geven als bedankje versierde cupcakes, die laten we maken door degene die ook onze huwelijkstaart maakt. Je vindt ook leuke bedankjes op www.bedankjes.nl. Voor de decoratie van de zaal kan je misschien met ballonnen werken, wij gaan onze ballonnen bestellen bij Balloonies in Grobbendonk. Ze hebben ook een eigen site met foto's op enzo...
We versieren onze zaal ook zelf en zijn alles in de ava gaan halen. Op de tafel komt gedraaide tulle met daarop een vaasje, fotokader met tafelverdeling en 1 kaars. Als bedankjes hebben we mini-frisbees met onze namen erop besteld. Die gaan we in een puntzak stoppen en dan opvullen met zomers getint snoep.Succes!
hey elke weet jij hoeveel die flowersandlights komen? vind dit super mooi !! een heel leuk idee!! ;) gr stefanie
Je moet zeker eens kijken op www.ziri.be , hebben kei-leuke strikken voor rond de stoelen!Je kan het ook huren. Bij ons is de feestzaal al voorzien van tafellinnen, ik ga zelf wel bloemstukjes regelen want als we dit via de zaal moeten doen is het €20 per stuk en vond dit nogal veel. Ik heb ook al een idee voor kaarsjes in de glazen potjes van Aldi met grenadineyoghurt erin, daar ga ik een leuk lint met parels ofzo rond doen De bedankjes ben ik zelf nog niet uit of ik achteraf fotobedankje ga doen of toch op de avond zelf. Als ik op de avond zelf iets ga doen wil ik voor de mannen met kleine jeneverflesjes werken en voor de vrouwen een doosje met gelukspoppetje in (met hartje op) en dan eventueel nog wat bruidsuiker in de vorm van hartje.
Wij hebben als bedankjes Vergeet-Ons-Nietjes!Die vond ik zoo leuk, grappig en origineel!Een doosje, met een potje in, wat aarde en de bloemzaadjes!Wij geven de bedankjes per koppel.Dit is toch niet te raar?