Terug naar overzicht
hey, wij hadden het zo:1 uitnodiging waar gewoon de uren voor de kerk enzo opstonden en dan drie aparte kaartjes: 1 voor de receptie, 1 voor het ganse avondfeest en 1 voor het dansfeest. zo kreeg iedereen dezelfde uitnodiging maar het kleine kaartje was anders
Enkel dat kleine kaartje afgeven zou ik niet doen. Maar wil je die mensen ook uitnodigen voor de ceremonie en receptie of eigenlijk niet?
@ Sane: Ja, ze mogen ook komen voor de ceremonie en de receptie, maar ik vermoed wel dat de meesten een keuze zullen maken om ofwel naar de receptie te komen ofwel naar het dansfeest. @ Evy: Wat staat er op jullie kaartjes van het dansfeest? Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Hoi, wij hebben ook 3 soorten uitnodigingen. Bij ons is het een waaier en is het 3de kaartje telkens anders naargelang waarvoor ze gevraagd worden. Bij ons staat bij dansfeest dat we hen graag uitnodigen op ons dansfeest met (yumyum) dessertenbuffet. GroetjesGreet
Alvast bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb ondertussen een tekstje in elkaar gestoken. Tom & Julie nodigen u graag uit in “...” te Keerbergen om aan te schuiven aan het dessertenbuffet vanaf 21u30 gevolgd door een spetterend dansfeest.Adres: ... of beter: Tom & Julie nodigen u graag uit in “...” te Keerbergen voor een spetterend dansfeest met dessertenbuffet vanaf 21u30.Adres: ... Ik weet het niet... :-s Wat denken jullie?
Wij hadden het nog eenvoudiger: op de grote kaart stonden onze namen, datum, uur en plaats wet, uur en plaats kerk, adres. Op het kleine kaartje stond: Véronique en Robby nodigen u graag uit voor ______________________ om _________________ te adres feestzaal + cadeautip. Zo moesten we maar één keer drukkosten betalen en noteerden we zelf (in dezelfde kleur als de inkt) waarop de mensen waren uitgenodigd. Héél simpel!