Terug naar overzicht
goh, de middelkes die mij als ongelooflijke stress kip helpen zijn: bach bloesem rescue remedie night (speciaal voor slaap) sedinal bij bach kan je best bijv om uur 5 druppels ipv in 1x 10 druppels... bij sedinal, kan je best weekje op voorhand starten en elke dag ochtend en avond de 20 a 30 druppels in kleine hoeveelheid fruitsap doen succes! (beide plantaardig...) in natuurwinkels of bij de apotheek te verkrijgen!
Hallo, Ik heb in een kruidenwinkeltje de "slaap lekker" -thee gehaald. Ik heb hem niet nodig gehad, ik was rustiger dan verwacht. Maar de thee zou je lichaam (en geest!) kalmeren om "rustig in slaap te kunnen vallen. Een half litertje, een half uurtje voor het slapen gaan.... Groetjes Annelies
Hoi Karen Inderdaad, make-up kan heel veel doen. Ik heb hier ook nog een wondermiddeltje staan van Jafra, "White Soufflé", die verstopt schaduwen en dergelijke rond de ogen en verzorgt je huid. Laat je vriendin zeker een goede dagcrème onder je make-up zetten. Van hetzelfde merk heb ik nog een gel cream 'Optimeyes' om de week voor je huwelijk al te beginnen met de tekenen van vermoeidheid tegen te gaan. Stuur me maar een berichtje mocht je meer info willen. Groeten Jessica
helaba, Ik denk dat ik eens aan de tukpilletjes van mijn mama ga zitten voor de nacht voordien ;-)Of aan de dokter iets vragen, want ik ben ook zo'n stresskip, way too excited! ;-)
hoi Inderdaad zoals al aangehaald Sedinal of Bachbloesems... Natuurlijk en zonder gevaar voor verslaving (volgens de apotheker). Ik heb enkel de avond voor de trouw Sedinal ingenomen, de dag zelfs niets omdat ik eigenlijk vrij rustig was... groetjes Joyce
En om wallen en dergelijk te camoufleren vind ik Touch éclat van Yves saint Laurent wel een goed product, al heb ik nu Skin Flash van Diot en dat vin dik nog beter. Het kost beide wel wat, maar je komt er heel lang mee toe. Als je een Ici paris xl kaart aanvraagt/hebt, krijg je er ook korting op, en dat is toch wel 4 euro bij zo'n stick. Enfin, tis maar een tipje! Voor in te slapen gebruikte ik vroeger soms valeriaantjes, dat is ook homeopathisch maar werkte om je rustig te maken. Gewoon eens bij de apotheker vragen wat hij aanraadt! Ik denk dat ik het ook zal nodig hebben eens het zover is :-)
Dag Karen! In de apotheek verkoop ik het meest sedinal plus. (bestaat in pilvorm en in druppels) Ikzelf nam altijd tijdens mijn examens sedanxio om te kunnen slapen en was daar heel tevreden over. Je moet er wel 2-3 innemen als het dient om beter te kunnen slapen. Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes Elien
hoi hoi wel, ik zen een echte stresskip en had rond job slapeloze nachte sedinal hielp, maar sedinal plus maakte mij (ook al nam ik het enkel savonds) door de dag ook suf! is iets vrij straf als je nooit middeltjes gebruikt... sedinal zelf daarentege is vrij straf, maar maakt nie suf zeker nie als je nooit zoiet voorheen nam...
gebruikte camille thee zakjes helpen voor de ogen of idd instant sticks van bij de apotheek zoals die van roches of ampulle coupe d'eclat
Ik heb Lormetazapam (van 1 gram, die is voor mij al goed genoeg). Helpt je makkelijk inslapen en ook doorslapen. En het is niet zo dat je je de dag erna groggy voelt ofzo. Is wel op dokersvoorschrift. Als ik een paar nachten achter elkaar slecht slaap, durf ik er wel eens eentje nemen en echt...dan slaap ik super. Is niet verslavend, normaal gezien.
Ik volg dit onderwerp met veel interesse. Tot hier toe had ik geen stress, maar vanacht kon ik echt niet slapen. Misschien door de warmte. En dan dacht ik in mezelf, ja zie als ik de avond van te voren niet kan slapen dan ga ik er echt niet uitzien enzo, en ja dan ben je vertrokken hé . En ik hoorde het regenen en ik zag mijn receptie al in duigen vallen..