Terug naar overzicht
Mooi gedaan !
idd leuk gedaan
Knap!
Ik vind ze erg mooi, maar er staan wel vrij veel uitroeptekens op. Die zou ik eerlijk gezegd weglaten, de rest is perfect zoals het is :-)
Héél mooi gedaan hoor! Mooie datum trouwens :-)
Dank je allemaal! Die uitroeptekens, is iets van mijn verloofde, die heeft nogal de neiging om bij alles uitroeptekens te zetten en daarom heb ik dat hier ook gedaan, is zo'n beetje zijn handelskenmerk! Mieke, ja hé ! De ideale dag :D
Idd een goei keuze qua dag:-) mooi kaartje trouwens
Leuk kaartje hoor! Let wel op; de ene keer laat je een spatie voor je !, de andere keer niet. Klein detail! maar het kaartje is echt mooi! Groetjes
Mooi kaartje :)
wauw knap + erg leuk tekstje!
Hey, Super leuk!! Laten jullie deze afdrukken en sturen jullie deze via de post of is het via mail. Is echt tof. Zelf zijn we ook aan het knutselen geslagen deze week voor onze save the date... zal ook eens fototje posten... Groetjes Ellen
Sommige heb ik per mail verstuurd, naar de familie.Sommige stuur ik via de post (grootouders, hebben geen mail ) En voor 't werk, druk ik ze af en geef ik ze persoonlijk.Uiteraard druk ik voor mijzelf ook eentje af, om later in de album te plakken Bedankt allemaal!!
heel erg mooi. wij trouwen op dezelfde datum, hopelijk beiden schitterend weer