Terug naar overzicht
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe goed je deze mensen kent, zijn het kennissen zou ik ook niet te duur gaan!Maar als het echte vrienden zijn, zou ik toch minimum € 50 geven.Hangt ook af natuurlijk van jullie eigen financiële situatie.. Je moet je mss de vraag stellen: als ik trouw, en ik nodig dit koppeltje uit, hoeveel zou ik van hen willen krijgen (als ze iets geven)
:-) Hey Mieke, wij trouwen op dezelfde dag, ben ook superblij dat de teller onder de 400 staat.Van waar zijn jullie afkomstig? al veel geregeld? Groetjes
Hoi Mieke, Ik zou 50€ geven per koppel. Dat wordt hier bij ons het meest gegeven... Groetjes,Filipa
standaard is dat € 50/koppel :)
Heel erg bedankt voor jullie reacties hoor:-) ik had ook gedacht aan 50 euro maar wou toch zeker zijn Hoi Jessica, ja hoor alles begin stillaan vorm te krijgen hier.... ceremoniemeester: check, stadhuis: check, videograaf: check, fotograaf: check, feestzaal: check... dat is het zowat:-) nu moeten we dringend eens kijken voor ons vervoer.... en hoever staan jullie al? veel groetjes
Wij moeten binnenkort ook naar een receptie en ik denk dat we ook 50 euro voor ons 2 gaan geven, 25 euro per persoon dus. Ik heb inderdaad al veel gelezen dat dit het 'gangbare' bedrag is :-)
Wij geven ook 50 euro voor ons 2 als we naar een receptie moeten. Dat is de normale gift denk ik.
Hallo, Wij geven ook meestal 50 euro, zeker als het enkel receptie is. GroetjesAnnelies
inderdaad zoals de meesten hier ook 50per koppel.
Ik zou ook 50,00 euro per koppel geven! Groetjes
Mijn dag is al achter de rug en ik moet zeggen, voor de receptie kregen wij per koppel bedragen tussen de 30-40 euro. Jullie geven dus best wel veel! :-) Ook hebben we daar veel bloemen en champagne gekregen (wat dus wel minder is dan het genoemde bedrag).
Hey, Wij geven ook altijd 50 euro per koppel voor een receptie. Groetjes
Wij geven volgens de band die we hebben met het koppel.Gaande van 50 tot 75 euro.
Net als Véronique ben ik ervaringsdeskundige. Bij ons zat er gemiddeld € 30 in een enveloppe. € 50 was echt een uitzondering. .