Terug naar overzicht
Eskimofabriek is een pracht locatie maar wat je ermee doet qua aankleding, dat doe je zelf, daar kan je alle kanten mee uit dus.Ik kan je wel een paar foto's van een trouwfeest bezorgen, als je me je mailadres even geeft (kan gerust in privebericht als je dat niet online wil zetten) Andere mogelijkheid ... en slechts een boogscheut verder is art-cube een gelijkaardige setting wat de grote zaal betreft.
Dieter, Ik weet niet of je nog op zoek bent.Van de eskimofabriek heb ik nog niets dan lof gehoord, maar van la ferme d'écavéé zijn de reacties toch meer verdeeld. Het nadeel hierbij is dat de eetzaal en de danszaal afzonderlijk liggen. Ook naar geluidsnormen ben je beperkt, dit door de geringe isolatie van de zaal. (zaal ligt ook in een zeer weids landschap, waardoor de muziek zeer ver reikt, nvr klachten buren,...)Wij zijn er deze zomer geweest, maar ik denk niet dat deze zomer de beste referentie is. Het regende pijpestelen. De zaal voor het eten, is eigenlijk maar een veredelde tent, en ik heb het bijzonder koud gehad, idem voor de tafelgenoten. Maar de rest was super.Mvg,Ann
Weet iemand een richtprijs van eskimo? X
Wij zijn ook op zoek naar een gelijkaardige zaal: Artcube, Eskimofabriek... Heeft iemand nog andere ideeën? Ik heb gehoord dat er wel een aardig prijskaartje aan vasthangt, dus misschien een iets goedkopere zaal? Wij willen graag een hippe moderne zaal in regio Aalst-Gent, maar mag ook verder!Groetjes