Terug naar overzicht
Hai Ilse! Ik ben ook op zoek naar bedankjes en ik heb al heel veel Nederlandse sites gezien die originele en goedkope bedankjes aanbieden. Gewoon via google en dan bedankjes als trefwoord invullen. Ook kan je via de site van m 'n m gepersonaliseerde m 'n m's bestellen. Snuister maar eens rond, er zitten leuke dingen tussen. Misschien vind je daar wat inspiratie. Grace
Wij hadden enkel een foto. De kleine gadget-toestanden en suikerboontjes en zo houden we wel voor als ons kindje er is! Een huwelijk kost al zoveel en dat is toch het eerste dat de gasten vergeten...
Hi Ilse, Persoonlijk vind ik de foto ook voldoende als bedankje. Wij hebben, vind ik, toch een vrij origineel bedankje gevonden. Wij geven klavertjes vier in een doosje om ons geluk met andere mensen te delen . We hebben ook een kaartje met onze namen en trouwdatum bij dit doosje. Echt wel leuk, ik ben er heel tevreden van . http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/plantjes-bedankjes/klavertje-vier-doosje-1-1.html Groetjes, Evelyne
Hey Grace ! Dankuwel , ik zal dan eens goed kijken op google dan , bedankt e. Groetjes van Ilse
Of de bedrukte mnm's?? Is ook erg IN de laatste tijd gewoon een ideetje hé! Wij gaan waarscchijnlijk ook 2 dingen geven... de foto's worden naderhand opgestuurd naar de familie. Maar de avond zelf zorgen we voor een doosje/zakje met bruidsuikers, dus een doosje/zakje per persoon. En als de mensen afscheid komen nemen, dan geven we nog een extraatje mee...we vinden de pizzasnijders leuk http://www.huwelijks-bedankjes.nl/hart-design-pizzasnijder-p-1544.html das echt iets voor ons hé!! Heb het al eens besteld gehad om te zien hoe het eruitziet! En het is echt tof! Alle bedankjes worden mooi ingepakt in een doorschijnend doosje, met een leuk strikje op. Dus ik denk dat, als ik ondertussen weer niet van gedachte verander, het dit toch gaat worden! Alvast veel plezier met je zoektocht xxx Patrizia
Dankuwel ook aan Véronique en Evelyne er zitten echt wel orginele dingen tussen . danku groetjes van ilse
we denken eraan om flessenopeners , magneten en sleutelhangertjes met onze naam op als bedankje te geven; ik denk dat het iets is wat de mensen wel bijhouden achteraf.
Dankuwel Patrizia ,das ook wel orgineel Patrizia .tword nog moelijk om een bedankje te kiezen . groetjes Ilse xxx
Dankuwel anna das ook orgineel
wij geven ook de klavertjes mee als bedankjes, ben nog aan het wachten op de levering, benieuwd!
ja vind dat wel tof die klavertjes kim
Wij geven de tasjes met merci's aan de vrouwen en mini flesjes met jenever voor de mannen. De tasjes kun je zien op bedankjes.nl. Je kan de tasjes gevuld bestellen, maar wij gaan ze niet gevuld bestellen en alles zelf doen. Als je foto's moet laten bijmaken en dan achteraf nog naar iedereen opsturen, kom je qua prijs ook al snel aan het bedrag van het materiaal voor de bedankjes. Succes!
Als je dan al een foto geeft zou je kunnen gaan voor een fotohoudertje (dit hoeft niet duur te zijn, wij hadden fotohoudertjes als bedankjes, gemaakt bij mijn broer op het dagcentrum dus zoiets kan je eventueel ook zelf maken!)
danku das ook een goede tip , zowel Leen als van Sylvia bedankt