Terug naar overzicht
Oei Sylvia, dat is echt slecht nieuws! Hopelijk komt het snel goed met je papa!!! Ik duim alvast voor je mee! Liefs, Esther
ocharme zeg.....veel sterkte zenne....wij trouwen dezelfde dag,ik hoop dat het tegen dan toch allemaal veel beter wordt de geneeskunde kan al veel,afhankelijk van zn toestand zal hij misschien toch wel bij jou kunnen zijn,het zal dan misschien in een rolstoel zijn,maar toch....ik hoop het echt voor jou!! dan kan jij hem naar het altaar brengen....??ik weet zeker dat dit ook een mooi ontroerend moment zal zijn ik ken jullie dagplanning niet,maar misschien kan hij dan terug even gaan rusten en later terugkeren?? niet opgeven,ik weet zeker als de dokters weten wat er 2 juli op het programma staat,ze er alles zullen aan doen om hem tegen dan in orde te krijgen...het is nog 25 dagen,hier kan best veel op gebeuren!! veel sterkte voor je papa!!en geloof erin,het komt nog goed hoor!!!!xx
oooh meisje! Zo erg voor je!!! Ik duim zo hard dat je papa er toch kan bij zijn! Het zou zo mooi zijn als hij je toch kan weggeven! Heel veel sterkte en hoop toegewenst!
Da's echt erg voor je... Ik kan geloven dat dit extra stress meebrengt. Hopelijk kan hij snel revalideren en er mss toch nog bij zijn...
Véél sterkte gewenst Sylvia en wie weet als hij in België is dan kan hij er toch eventjes bij zijn. Toi Toi
Ocharme:'s.. Klinkt echt wel serieus.. Maar de moed nie opgeven e,ze kunnen idd al veel.. Ik duim voor jullie!
Amai, Khoop dat hij snel hersteld, Ikzelf hoop dat deze 25 dagen voldoende zijn voor u vader om toch even aanwezig te kunnen zijn op jullie trouw... Veel beterschap voor u papa!!! Veel groetjes Ellen
Veel sterkte toe gewenst..
Dat dat er dan nog moet bijkomen. Hopen dat hij er toch bij kan zijn. Maar misschien een ideetje voor als het spijtig genoeg niet zou lukken. Dan kun je misschien met een webcam werken zodat jullie toch een beetje het gevoel hebben dat hij erbij is en dat hij ook alles kan volgen. Veel sterkte
Véél sterkte gewenst en ze kunnen tegenwoordig veel hoor . mvg francis
heel veel sterkte meid. De dokters kunnen echt al heel veel, en in 3 weken kan hij wel al heel wat beter zijn zodat hij toch op jullie trouw aanwezig kan zijn? en moest het toch niet lukken, mss met camera en webcam werken? Kduim alvast!!
amai hij heeft wel een serieus ongeval gehad ... dan nog in het buitenland hopelijk brengen ze hem snel weer naar belgië zodat je beter contact met hem kan hebben en de situatie ook beter kunt opvolgen misschien ik duim voor je mee dat alles snel in orde komt! moed niet opgeven!
veel sterkte hoor meid ,en ik hoop vanharte dat je papa beter is tegen da je in het huwelijk treed en dat hij je naar het altaar kan brengen ik wens jullie heel veel sterkte toe en veel beterschap voor je papa hopelijk komt alles snel inorde , zoals hier al gezegt is tegenwoordig kunnen ze al heel veel sterkte wij duimen alvast voor jullie en je papa !!grtz nanske
Ocharme... Ik wens jullie veel sterkte en een heel spoedig herstel voor je vader!!!En een veilige thuiskomst natuurlijk... Denk maar zo : hij is daar nu in goede handen!XXXX
Ik heb je een privéberichtje gestuurd.Groetjes