Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes voor de tafels

9-5-2006 15:02:45
Hoi bruidjes, ik vroeg mij af welke aanspreking juist op de naamkaartjes moet komen die op tafel worden gezet?
gewoon de voornaam
of
voornaam + achternaam
of
Mevr. voornaam + achternaam
Help!

Bedankt,
Kelly

10-06-2006

Kelly
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 527

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik9-5-2006 15:20:24

Ik heb enkel de voornamen gebruikt.
Al de rest vind ik te onpersoonlijk. Het zijn immers mensen die je nauw aan het hart liggen en om dan te zeggen mijnhee Jefke Janssens... nee gewoon Jefke is goed voor ons

NOG 11 DAGEN TE GAAN
Ann

Evy
17-6-2006
 Meld misbruik9-5-2006 15:28:52

Wij hebben zelfs geen naamkaartjes, wel duiden we aan welke personen aan welke tafel moet zitten maar verder kiezen ze zelf naast wie ze zitten en dit op aanraden van onze feestzaal (De Snip), vond ik wel handig en werk besparend :-)

Groetjes
Evy
17.06.06

Stefanie
1-7-2006
 Meld misbruik9-5-2006 15:49:45

Wij doen het zo:

Dhr. Dirk Janssen
Mevr. Dirk Janssen

Het is een tamelijk groot avondfeest en er zijn ook mensen bij die onze ouders goed kennen maar wij niet echt persoonlijk dus gaan wij het zo oplossen.

Groetjes
Stefanie
01.07.06

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik10-5-2006 22:05:24

Ons hebben ze ook aangeraden geen naamkaartjes te maken. Het kost je enorm veel tijd en werk. Uiteindelijk kiezen de mensen vaak toch zelf hun plaats aan tafel. Wij bepalen enkel wie aan welke tafel zit.
Katrien
10 juni 2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...