Terug naar overzicht
in lommel bij bakkerij swinnen. daar hebben wij de onze ook besteld. die hebben het programma de beste banketbakker van belgie gewonnen. dus lekker lekker
De Taartensheks? http://detaartenheks-feesttaarten.blogspot.com/ Is de zus van een oude vriendin van mij en ze maakt de mooiste taarten en gebak die ik ooit heb gezien (en nog lekker ook schijnt het)
@ Inge: Lommel heeft dit niet gewonnen, je kent het complot tegen Limburg toch, wij worden nooit eerste (kijk maar naar mijn restaurant!) @ Stefanie: Limburg is groot (Noord-Limburg, Zuid-Limburg, Maasland, ...). Wij zijn van regio Maasland en hebben onze taart bij 't Haegske besteld, zeeeeeer lekker en mooi verzorgd (moest je hun overwegen willen wij altijd foto's doorsturen, doe maar een privéberichtje dan!)
Onze bruidstaart komt ook van bij 'T Haegske! Ben benieuwd, maar die van Leen zag er goed uit dus... :-)
wij zijn van heusden zolder!! dacht aan de koekjesfee!! ;) gr
Filipa, die taart gaat zeeeeeeeeeeker in orde zijn (wij hadden trouwens creme au beurre en slagroom, om en om)
Wij hebben de onze besteld in Zonhoven bij Brabanders. Reeds proeftaart gehad en die was gewoon geweldig!