Terug naar overzicht
Hoi Ria, wij hebben eerst peter en meter laten binnen gaan, dan de grootouders, dan de getuigen gevolgde door mijn man met zijn moeder, de grote bruidsmeisjes, de kleine bruidskindjes en dan ik met mijn papa (was volgens onze cermonie meester de correcte opstelling)
bij ons is de algemeen aangenomen regel: grootouders bruid grootouders bruidegom broers en zussen bruid broers en zussen bruidegom (getuigen) mama bruid + papa bruidegom bruidegom + mama bruidskindjes bruid + papa
Hoi Ria, Ikzelf zou dat ook zo doen, zoals je zegt. In mijn geval ga ik nog wel met mijn broer naar het altaar lopen, en mijn vriend met zijn mama. Maar voor de rest gaan we echt gewoon iedereen naar binnen sturen en dan eerst hij en dan ik. Dus ik denk wel dat je goed bezig bent en aangezien jullie al zo lang een koppel vormen, gaat niemand toch verwachten dat jullie het heel traditioneel houden denk ik!!! Groetjes,Filipa
Wij zijn ook al 10 jaar samen en hebben 2 kinderen,mijn vriend had al 2 kinderen. Wij doen het als volgt: - mijn moeder met stiefpa - zijn ouders - onze grootmoeders - zussen en schoonbroers - getuigen - 2 oudste kinderen - onze 2 kindjes en dan wij
Wij volgen geen regels en tradities, enkel ons buikgevoel eerst de broers, dan de ouders, dan de getuigen en dan wij op tlaatst!