Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

101 redenen waarom ik van je hou

7-6-2011 10:20:56
Zoals al eerder gezegd heb ik op 2 dagen voor onze grote dag nog het initiatief genomen om een bundel te maken met 101 redenen waarom ik van Wouter hou (dit kwam ook voor in mijn trouwgelofte en ik was al even op zoek naar iets om hem te geven - Dankjewel Filipa!).

Ik kan het alle bruidjes aanraden, mijn ventje was er echt super content mee en hij stond ervan versteld dat ik er op z'n minst 101 kon opnoemen (ik had op 2 uur tijd zo'n 150 redenen) en ... ik had iets om hem te geven nadat hij mij het boeket gegeven had (wel even de fotograaf hiervan op de hoofte stellen zodat hier ook foto's van worden gemaakt!).

Misschien moet ik nu maar doordoen zodat ik tegen dat we 1 jaar getrouwd zijn 365 redenen heb =)

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 1906

Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik7-6-2011 10:23:29

Oooh leuk! Heb je er toevallig geen fototje van? Ben benieuwd om het te zien!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:23:37

Hoi Leen,

Wat leuk! Het is echt een hele geruststelling als ik dit hoor! Ik ben alles met de hand aan het doen omdat ik veel tijd heb, ik heb gisteren gedaan met mijn 101 redenen in kalligrafie op de pagina's te schrijven, man man wat een werk... xxx

Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:26:02

Oooooh wat een leuk initiatief seg :-) Ben ook wel benieuwd om het te zien !

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:32:12

Ooh, ik krijg zin om dit ook te doen, maar 101 redenen lijkt me echt héél veel :)
Als je foto's hebt wil ik die ook wel eens graag zien hoor!!!
Alvast een dikke proficiat hé.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:38:47

Leen en Filipa, mij mogen jullie ook een foto toesturen. huwelijk01-10-2011@hotmail.com
Misschien dat ik er ook wel aan begin. Ik denk ook dat ik vlug 101 redenen zal hebben!

Leen, heb je sommige redenen dan ook in je in gelofte verwerkt?
Hoe heb jij je bundel gemaakt? Ook met de hand geschreven?

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 10:42:07

@ Caro, ik kan nog geen foto toesturen want het is nog niet af! Ik heb een zwart album bij Hema gekocht, zo eentje met een linnen kaft, en dan op elke pagina een reden geschreven. Deze ga ik nu ook met foto's enzo versieren... heb er dus nog veel werk aan!

Groetjes,
Filipa

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 11:24:44

Hoi Leen

leuk te horen... Ik ben na het lezen van de post van Filipa ook aan mijn boekje begonnen en het is af!! Het is naar de drukker en als alles goed gaat zou het volgende week geleverd worden. Ik heb het wel heel "sec" gehouden omdat wij eigenlijk niet zo veel foto's van ons samen hebben Wel grappig want mijn verloofde is hobbyfotograaf, dus hij heeft 1000'en foto's maar bitter weinig waar we dus samen op staan of waar hij op staat Dus in mijn boekje spreken de woorden voor zich.

Ik heb de cover van de boek een foto van ons samen op onze verlovingsreis en een titelpagina met foto... en dan heb ik 101 pagina's in het zwart met elke keer 1 witte reden waarom ik van hem hou. En dan als allerlaatste pagina heb ik een foto van mezelf waarop ik echt in een schaterlach zit en hier heb ik erbij gezet "Lucky i'm in love with my best friend"

Kan eigenlijk niet wachten tot ik het kan geven... Maar ik denk dat ik het pas ga geven op het avondfeest.

Grtjs

Sara

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2011 11:29:03

Wat een super idee zeg!
Hoe pakken jullie dat precies aan?
Hoe laat je dat dan drukken? Is dat dan een soort fotoboek dat je neemt?
En Filipa, jij schrijft het dus allemaal en bundelt het dan samen in een boekje of zo???
Klinkt echt leuk, ook omdat het zo persoonlijk is hé:-)
Ik vind het moeilijk om zo zonder foto me er iets bij voor te stellen.
Dus mocht iemand dit willen doorsturen: jade.forever@hotmail.com
alvast bedankt voor de geweldige tip!!!!

groetjes x

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik7-6-2011 11:37:53

Hoi,

dankzij Filipa er dus ook aan begonnen en zit aan 90 en vast :-)
Heb bij de boekenvoordeel een leeg boek gekocht met juist 101 pagina's en ga ze ook beginnen schrijven en wat foto's erbij knutselen. Heb nog 42 dagen, alleen ben ik bijna nooit alleen. Denk dat ik het tijdens mijn middagpauze ga moeten maken :-))

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik7-6-2011 12:09:32

Hoi,

dit is echt wel leuk, mss begin ik er ook wel aan.
Maar zijn dit dan echte lange redenen? of ook gewoon simpel van bv: je bent lief...

groetjes Britt

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-6-2011 12:32:17

Wat een leuk idee!
Ben al wel getrouwd maar mss niet zo slecht om te geven bij onze huwelijksverjaardag ofzo :-) Alleen heb ik nu wel niet veel tijd meer, slechts een maand en vanaf volgende week begin ik met een nieuwe job.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik7-6-2011 13:01:21

Laura, als ik het op 2 dagen heb gekunnen met de pré huwelijkse stress erbij, moet het op een maandje zeker lukken!
Britt, ik heb lange en korte redenen, neutrale (omdat je lief bent) en persoonlijke (omdat je dit of dat voor mij doet)
Penny, zet je voor een foto van je aanstaande, denk aan jullie momenten samen, wat hij speciaal voor jou doet, ... de redenen komen vanzelf wel weer!
Mieke, ik ben er gewoon op een nacht (om 4 uur) aan begonnen, ik kon niet meer slapen omdat ik mijn hoofd aan het volduwen was met redenen =) Ik heb ze allemaal laten afdrukken, verschillende lettertype en letterkleur. Deze heb ik uitgesneden en met dubbelzijdige plakband in een fotoalbum van de Hema geplakt. Aan het boek is te zien dat het snel is moeten gebeuren, maar... er volgt zeker nog een mooier afgewerkt boek! (misschien wel met 365 redenen!)
Sara, ik heb in mijn boekje geen gebruik gemaakt van foto's, de woorden zeggen meer als genoeg, geloof me!
Caro, er zitten inderdaad redenen in het boek die ook in mijn gelofte voorkwamen!
Filipa, go for it, ik ben er zeker van dat je er iets moois van maakt!
Iedereen, 101 redenen valt echt wel mee, het is tenslotte de man van je dromen waar je eeuwige trouw aan gaat beloven, dit doe je echt niet voor "maar" 90 redenen hoor!!
Er zijn wel wat foto's getrokken van het moment dat ik mijn bundeltje aan Wouter geef, maar niet echt van de bundel zelf! Ik denk dat iedereen hier ook zijn/haar eigen goesting in moet doen! Filipa bv. die schrijft alles in Kalligrafie, dit is niks voor mij, ik ben een secretaresse, ik werk liever met de computer =)

an
12-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 14:29:20

welke redenen heb je zoal? wel een leuk idee! :)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik7-6-2011 18:11:51

An de redenen zijn redelijk uiteenlopend, een paar voorbeelden:

Ik hou van jou omdat je drinken voor me gaat halen ook al is het midden in de nacht
Ik hou van jou omdat je me helpt denken aan het innemen van mijn pil
Ik hou van jou omdat je me mezelf laat zijn
Ik hou van jou omdat je jezelf bent bij mij
Ik hou van jou omdat je ondanks mijn ziekte bij me blijft
...

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 19:10:39

Oh zo mooi en zo lief... Ja, ik ben overtuigd, ik ga het ook doen... Merci Filipa en Leen!!! Zalig zeg! Jullie vinden het nu toch niet erg dat jullie idee hier door iedereen gestolen wordt :s... Echt superlief!
Doei

@ Sara: heb je dat dan gemaakt met een programma om fotoboeken te maken? Heb je dat boekje dan laten opsturen naar een ander adres? Anders vindt hij het misschien?

Zo romantisch zeg...

Veel succes allemaal

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik7-6-2011 20:07:11

Proficiat hé!
Tof idee!
Heb je er fotokes van?

Groetjes.

Valérie

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik7-6-2011 20:08:13

Mij emailke vergeten voor de fotokes: valeke_21@msn.com

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik8-6-2011 10:18:16

Toen ik het idee hier heb gelezen, vond ik het ook een super idee.
Maar ik heb het mij moeilijker gemaakt door 365 redenen te vinden. Ik wil namelijk een agenda maken voor 2012 met voor iedere dag van het jaar een reden waarom ik van hem hou.
Ik zit aan 246 :)
In het begin gaat het vlug, maar nu zit ik een beetje vast. Nu en dan, denk ik nog aan iets en dan schrijf ik het meteen op. Ik hoop dat ik zo aan 365 zal komen tegen begin november.

Op dit forum had ik gelezen van iemand die het op het bed ging leggen de avond voor de trouw, dit vond ik ook een goed idee, vermits ik ook van plan ben om bij mijn ouders te blijven slapen.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2011 10:56:14

Alle krediet gaat naar Filipa, ik heb het idee ook van haar "gestolen" =)

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 11:05:36

Lol Leen ;-) Dat idee had ik dan weer van iemand anders opgepikt hoor. En zo gaan we verder... hihi

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 17:38:27

Hehe superleuk!!! Ik vraag me alleen af hoe jullie weten of jullie een reden niet dubbel opschrijven? Hoe onthouden jullie welke redenen je al hebt opgeschreven? Ik heb schrik om misschien op het einde in herhaling te vallen...

Merciekes
Sharon

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 18:24:51

@ Sharon: ik heb alles in een excel file gezet zo kon ik ze nummer en zien of er niets hetzelfde in stond. Als je sorteert zie je direct of er iets dubbel tussen staat hé :-))
Denk dat soms ook wel van dat trekt op dat maar ik denk dat onze toekomstige meer onder de indruk gaan zijn dan te zien of er dezelfde tussen staan.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik9-6-2011 18:25:34

Nakijken Sharon, das de enige manier om dubbelschrijven tegen te gaan

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik9-6-2011 22:56:13

Vanavond aan begonnen en op 2 uurtjes heb ik er al 80.
Ik wil het zo persoonlijk mogelijk houden (dus dingen die hij specifiek doet enz).
Ik denk wel dat ik er kom. Heb ook wat inspiratie gedaan door te googlen en dan op forums uitkomen waar mensen ze hebben uitgeschreven. Heb zelfs een vb van het boek gezien, van elke reden was er een foto. Dat heb ik spijtig genoeg niet. Geen idee nog niet hoe ik het boek ga aanpakken en hoe ik dit ga doen als mijn ventje constant thuis is (is leerkracht en met examens en vakantie gaat hij meer thuis zijn).

Groetjes,
Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...