Terug naar overzicht
Hoi Sofie, Wij hebben ceremoniemeester Nancy Claeys uit Sint-Michiels. Is een hele toffe dame die haar vak door en door kent. We hebben al enkele trouws met haar meegemaakt en nu ik zelf in het huwelijksbootje stap, wou ik echt haar en geen enkele andere! Ze is gewoon super!!!! Ik geloof dat de tarieven ongeveer rond de 250 euro liggen maar dat kan overal iets anders zijn hé. Daar ben ik niet zo zeker van eigenlijk. veel succes en groetjes
Hey Mieke, Ik heb haar een mailtje gestuurd... Hebben jullie de feestzaal al vastliggen? Groetjes
www.schoonbaert.be Is gekend voor goeie ceremonie meesters!
Hallo Wij hadden Danny David uit Torhout en zouden hem aan iedereen aanbevelen. Probeer eens op www.dannydavid.be Groeten Chris
Dag Jef en Chris, Weten jullie welke tarieven zij hanteren? Groetjes
Dag Sofie, Ja wij hebben nu onze zaal, ceremoniemeester, fotograaf, videograaf. Nu zouden we binnenkort nog moeten kijken voor een dj en vervoer. veel groetjes
Dag Sofie Wanneer trouwt u? Neem ook eens een kijkje op de website van ceremoniebedrijf Patrick. www.ceremoniepatrick.be Voor prijzen mag u mij altijd een mail zenden. U krijgt dan een gedetailleerd antwoord. Patrick