TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick J.A.
|
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:56:58
Huwelijk Sandra en Robby op 16 juni 2013
'Hallo Patrick & Co!
Het was FAN-TAS-TISCH!!
Iedereen vond het een super optreden en ik ben er zeker van dat als mijn nichtje trouwt (die was nu net op vakantie) dat ze jullie zeker zal boeken, ik heb jullie gegevens al moeten doorgeven!
We hadden een hele leuke dag, alles verliep vlotjes (goed geregeld door mij, hihi) en zo moet het, enkel maar leuke mensen die we graag zien hadden we uitgenodigd!
Ik hoop van harte dat jullie nog vele leuke optredens mogen verzorgen, wij blijven fan en tot over 10 jaar op onze huwelijksverjaardag ;0)
Groetjes aan iedereen,
Sandra & Robby'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:57:38
Huwelijk Kelly en Jempi op 3 mei 2013
'Hallo Patrick,
Wij willen jullie ook heel hard bedanken, het was super!!!
Jempi wist tot op de dag niks van jullie aanwezigheid, hij was heel verrast en heeft een paar keer moeten slikken van de emotie.
Nogmaals een welgemeende merci! We hebben van alle aanwezigen ook alleen maar positieve commentaar gekregen.
Dank je wel!
Hartelijke groeten
Kelly en Jempi
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:58:00
Huwelijk Sarah en Loïc op 29 september 2012
'Beste Patrick,
We hebben na de mis helaas niet meer de gelegenheid gehad om jullie te bedanken voor jullie mooie optreden in de kerk.
Wij hebben in elk geval niets anders dan positieve reacties gekregen!
In naam van Sarah en Loïc: Bedankt en nog heel veel succes.
Dank je wel!
Hartelijke groeten
Carine De Wispelaere
Financial Manager
NV Vandeweghe-Flexo-Printing'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:58:20
Huwelijk Anke en Wout op 25 augustus 2012
'Beste Patrick,
Hartelijk bedankt voor de feestelijke, vreugdevolle en enthousiaste performance van The Day by Day gospel Singers op ons huwelijk.
Wij en onze gasten hebben er erg van genoten! Vandaar namens ons allen een dikke merci!
Bij onze opening van onze golf court in Ghana nodigen we jullie opnieuw uit! ;-)
Dank je wel!
Groetjes,
Anke en Wout'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:58:46
Gospel Concert KVLV Terlanen op 17 maart 2012
'Dag Patrick & Co
Nogmaals bedankt voor de fijne avond!
Proficiat met jullie prestatie!
Een kleine opmerking, zeker geen kritiek maar misschien nuttig voor verdere optredens: de handmicro was soms onduidelijk achteraan in de kerk.
Dank je wel voor de afhandeling van alle formulieren.
Succes met The Day by Day Gospel Singers!
Marijke De Kock
KVLV Terlanen'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:59:07
Opening Starbucks Gent op 26 oktober 2011 'Dag Patrick en Day by Day Gospel Singers, Ik heb ondertussen kunnen genieten van wat rust! Opnieuw dank voor jullie geweldig optreden van gisteren! De Korenmarkt in Gent heeft ervan genoten evenals het volledige Autogrill team!
Op naar de volgende!
Hartelijke groeten,
Carla Janssens, Franchised Brands Expert Starbucks - Autogrill Belux
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:59:38
Huwelijk Sofie en Frank op 22 oktober 2011 'Beste Day by Day Gospel Singers, Wij wilden jullie enorm bedanken voor de prachtige en ook ontroerende momenten tijdens de huwelijksviering van mijn zus & Frank. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het ene moment was het doodstil toen jullie het "Onze Vader" zongen (de mooiste versie ooit trouwens!) en twee minuten daarna stonden we mee te klappen op het nummer "Oh Happy Day" en iets daarna staat de leadzanger zelfs te rappen ;-) Gewoonweg subliem!!! 1000 Maal bedankt om van deze dag de mooiste dag te maken in de geschiedenisboeken van Frank en Sofie en van iedereen die aanwezig was! We wensen jullie heel veel suc6 toe in de toekomt! Groetjes,
Sara en Michael
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 19:59:55
Huwelijk Sofie en Frank op 22 oktober 2011 'Beste zangers van The Day by Day Gospel Singers, Wij waren totaal verrast en onder de indruk door jullie optreden op de huwelijksviering van Frank (mijn broer) en Sofie. Jullie zijn gewoon fantastisch! Iedereen was vol lof over jullie! Ook onze kleinste kinderen dansten en klapten mee tijdens jullie optreden. We waren allen heel ontroerd en jullie optreden zal ons altijd bijblijven. Heel erg bedankt,
Sonja en Senne
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:00:15
Huwelijk Sofie en Frank op 22 oktober 2011 'Beste Patrick, JULLIE WAREN SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De mensen hebben er echt van genoten en enkelen vroegen zelfs jullie gegevens. Ze waren vol lof over jullie en wij ook uiteraard! Hier zullen ze nog jaren over spreken en dat was onze bedoeling. Echt waar, nog eens bedankt aan heel jullie ploeg en doe zo verder!
Sofie en Frank
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:00:31
Huwelijk Sofie en Frank op 22 oktober 2011 'Beste Day by Day Gospel Singers, Jullie kunnen toveren!!! Jullie toveren een saaie kerkdienst om in een gezellig samenzijn. Jullie toveren een glimlach op ieders gezicht. Jullie zijn net engelen met jullie mooie gewaden. Alleen maar superlatieven voor jullie: FANTASTISCH! GEWELDIG! MEMORABEL! En dank je, Frank en Sofie, om deze zangers uit te nodigen op jullie bruiloft!
Ingrid
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:00:50
Opening Starbucks Gent op 26 oktober 2011 'Dag Patrick en Day by Day Gospel Singers, Zoals je reeds wist, waren we enorm onder de indruk van jullie performance op de opening van de Starbucks te Brussel-Centraal Station. Daarom willen we ook zéér graag opnieuw beroep doen op jullie om ons te ondersteunen op onze opening van Starbucks Gent. Openingsdatum is woensdag 26 oktober om 13u45. Het adres is Korenmarkt 4 9000 Gent. Jullie gospelptreden zal doorgaan voor de store, dus ik hoop dat het die dag mooi weer wordt! Ik ben aan het recruteren om zeker 200 à 300 wachtenden voor de store te hebben, dus met hoe meer volk jullie zijn en hoe luider jullie zullen zingen, hoe meer ambiance er zal zijn!
Zien jullie dit opnieuw zitten?
Alvast bedankt voor je snelle reply. Hartelijke groeten,
Carla Janssens, Franchised Brands Expert Starbucks - Autogrill Belux
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:01:09
Avondfeest Kantoor Van Hootegem op 10 augustus 2011 'Dag Patrick en koorleden, Met deze zouden wij u echt willen bedanken voor uw zeer geapprecieerde inzet voor ons feest.
Veel succes voor de toekomst!
Dank,
Hans Van Hootegem
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:01:26
Sixties Mis te Wingene op 7 augustus 2011 'Dag Patrick en Day by Day Gospel Singers, Het genoegen is geheel wederzijds. Bedankt voor de lovende woorden over onze organsatie van het evenement. Ik ben net bezig om alle foto’s te verwerken. In de komende dagen mag je van mij een cd verwachten met alle opnames van de viering.
Jullie zorgden ervoor dat de sixtiesviering iets unieks werd! Het resultaat mocht er zijn!
Dank, hartelijk dank voor alles! Hartelijke groeten,
Peter Detavernier voor Woestijnzwijn, organisatoren van Wingene Zomert in de Sixties!
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:01:46
Officiële Opening Starbucks Brussel Centraal Station op 22 juni 2011 'Beste Patrick, Bij deze nogmaals officieel een welgemeende dank je wel! We hebben héél leuke en enthousiaste reacties ontvangen op jullie optreden zowel van klanten als van onze directie. Conclusie is dat dit zeer zeker een geslaagde samenwerking was waar - wat ons betreft - zeker een vervolg aan zal komen!
Zoals vermeld, bekijken we de mogelijkheid om iets met jullie te kunnen organiseren rond de kerstperiode op Zaventem Airport. Nogmaals hartelijk dank om alles zo snel nog geregeld te krijgen! Met vriendelijke groeten,
Carla Janssens
Franchised Brands Expert
Autogrill Belux
Franchisenemer Starbucks
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:02:34
Optreden Salsabar 'Cohibar' Heist-op-den-Berg op dinsdag 3 mei 2011 'Dag allemaal! Zo had ik het op onze website vermeld en op Facebook & Twitter: "Livegroep! Het enige Gospelkoor van België komt hun repertoire voorstellen nu dinsdag 3 mei! Gratis inkom. 'Sister Act toestanden!' Be There!" Deze zangers stellen niet teleur! Het dak ging er letterlijk af! Onze gasten sprongen recht en klapten en zongen mee! Na het oorverdovend en aanhoudend applaus moesten The Day by Day Gospel Singers nog eens terugkomen voor een bisnummer. Wat een ambiance in mijn zaak! En alles goed georganiseerd, fijn afgesproken, op tijd begonnen en weer netjes achtergelaten. Iemand vertelde spontaan dat The Day by Day Gospel Singers in de Cohibar hun generale repetitie deden voor hun optreden in de Lotto Arena volgende week en iedereen was ermee weg! Absolute top!!! Thank you guys!
Jerry Moyson'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:03:00
VTM's De Vlaamse Tien
Zondag 28 nov. 2010
'Swing Low' met Lisa del Bo 'Dag Patrick, Geweldig merci voor het sturen van het filmpje. We hadden het niet kunnen opnemen. En zie, het staat ondertussen op de site en op Facebook, dank zij jou! Hoop dat we nog gauw eens kunnen samenwerken,
Dikke kus!
xxxx
Lisa del Bo'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:03:24
VTM's De Vlaamse Tien
Woensdag 17 nov. 2010
'Swing Low' met Lisa del Bo 'Hey Patrick, Ik vond het echt heel fijn om met jullie samen te werken. Hoop dat de dag niet te lang is geworden voor jullie. Maar als we de uitzending zien op 28/11, dan zijn we dat gelukkig allemaal vergeten hé! Ik vertrek meteen voor een opname voor Vijf-TV en wens jullie hééél vééél succes met alles wat jullie nog zullen ondernemen!
Ik bewaar alvast al jullie gegevens!
Dikke kus
xxx
Lisa del Bo'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:04:18
Huwelijksviering van Stephanie Planckaert en Christopher Timmerman op zaterdag 18 juli 2009 'Beste Patrick & Day by Day Gospel Singers, Patrick, wij zijn op zoek naar een gospelkoor dat onze ceremonie een leuk tintje geeft. Zijn jullie nog beschikbaar op de datum die wij opgegeven hebben? Alles wordt eveneens gevolgd door de cameraploeg van onze TV-serie "De Planckaerts". Als jullie interesse hebben, zullen we jullie hiermee extra in de spotlights zetten. Voor meer info kan u ons steeds bereiken. Wij hopen spoedig iets van u te horen! Vriendelijke groet, Christopher Timmerman en Stephanie Planckaert'
|
|
www.gospelsingers.be
|
13-7-2013 20:04:53
Joyce De Troch - Enjoy bvba organisator van het huwelijk van Daisy en Vincent op zaterdag 14 februari 2009 'Beste Patrick, Van onze kant uit ook dank voor jullie professionalisme! Altijd weer fijn samen werken! Tot een volgende keer!!! PS: Deze mail bereikt ook het bruidspaar! Joyce De Troch Enjoy bvba'
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|