Terug naar overzicht
Misschien eens een andere browser proberen? Geen idee of het daar aan ligt maar kan mss helpen.
Beste Caro, Je bent de eerste die een probleem meldt. Met welke browser en versie werk je?
ik heb dit ook!! dacht weer dat het aan mij lag :-)
Browser is Internet Explorer versie 8.0. Ik kan geen andere installeren, want het is vanop een laptop van mijn werk Thuis heb ik Mozilla Firefox, ik zal het daar eens proberen!
We hebben momenteel getest op volgende browsers:- Internet Explorer 7 & 8- Firefox 4- Google Chrome 11- Apple Safari 5 voor Windows Zorg er wel voor dat Javascript is ingeschakeld. Indien de problemen aanblijven dan kunnen wij u eventueel telefonisch verder helpen. Neem hiervoor contact met ons op via onze contactpagina met vermelding van uw telefoonnummer en 'Aanvraag support items opvolgen'. http://www.wijtrouwen.com/nl/contact/
Ik heb ook hetzelfde voor..zowel op de computer bij mij thuis als die op het werk! Bij mij werkt het dus nergens. Op't werk hebbek Internet Explorer 8...thuis weet ik niet (zal straks eens kijken). Groetjes Chantal
@ Chantal via extra je compatibiliteitsweergave aanzetten, zo heb ik het gisteren gevonden :-) EINDELIJK :-))
Bij mij lukt het nog steeds niet. Javascript staat nochtans ingeschakeld. Jammer.
ah hah!!! Ja tis gelukt nu ! Dankjewel Penny!!!
't Is eindelijk bij mij ook gelukt! Dankzij de hulp van Penny! Bedankt hoor!
Graag gedaan dames... Zat zelf te knoeien en weet wat een opluchting het is dat die knop het nu doet :-))