Terug naar overzicht
leuk idee... en ja dan zit de sfeer er dadelijk in, alleen daarom zou ik het al doen...
origineel allesinds!
Als ik naar een trouwfeest zou gaan en ze beginnen met een stoelendans, dan zou ik dat echt niet leuk vinden... mijn vriend daarentegen zou dat supertof vinden... Je weet zelf of je gasten het leuk zullen vinden of niet. Als je bv een tafel met oma's en opa's hebt, dan is de kans groot dat die dat niet zo leuk zullen vinden.
Het is nogal een jong publiek dus in dat opzicht valt het nog mee en de nonkels en tantes doen zelf graag nog eens zot ... Uiteraard zullen degenen die geen stoel hebben het mss eerst niet zo leuk vinden maar achteraf gaan ze het wel tof vinden denk ik ... Zo een dansje doen wordt ook al zoveel gedaan om binnen te komen dus het is eens iets anders he...
Mmmm ik vind dit persoonlijk iets minder.Die ene persoon die geen stoel gaat hebben, staat echt wel een beetje voor lul.Iedereen kent elkaar toch ook niet even goed op jullie avondfeest (familie / collega's / vrienden...). Ik zou het eerlijk gezegd niet top vinden en het zou vooral ook véél te lang duren voor mij! Maar jij kent je gasten natuurlijk het beste he...! Succes! -X-
hey, lijkt me een leuk idee. Zeker als je ze op voorhand verteld dat er voor iemand aan tafel geen stoel gaat zijn. Als je werkt met vaste plaatsen aan tafel, dan kan je zelf nog kiezen wie er geen stoel heeft :-) Dan ben je zeker dat je zelf de mensen eruit kiest die het niet erg zouden vinden :-) groetjes sofie
Moest ik dit zelf moeten doen op een trouwfeest, zou ik dit niet zo leuk vinden.Ik vrees er ook voor dat het wat te lang gaat duren. Maar je doet ermee wat je zelf wilt.
Ik ben er ook niet echt voor te vinden... Zeker omdat de tafel al mooi gedekt staat en je dan naar een stoel toe moet 'stormen'... Dit kan wel eens ongelukjes veroorzaken op de tafel zelf... Ook zal iedereen nadien alweer verwisselen van plaats, denk ik, want het is niet omdat je een stoel hebt bemachtigd, dat je ook naast die mensen wil zitten (zeker niet als de mensen elkaar niet zo goed kennen of als partners op die manier uit elkaar worden gezet). Het zou voor mij té rommelig overkomen, denk ik...
Ik denk ook onmiddellijk: superleuk idee! Maar praktisch is het idd moeilijker. Wie en hoe gaan jullie nadien stoelen brengen aan die mensen die er geen hebben, want die kunnen niet de hele avond blijven rechtstaan hé. Voor de rest heel leuk... Waarschijnlijk zal het overal een vrouw zijn die een fles wint, want met hoge hakken is het niet zo simpel om zo snel te zijn... Doei
sta er zelf ook niet wild van, ik ben niet zo voor dat soort opgelegde dingen dus ik zou als gast niet gecharmeerd zijn om de avond zo te beginnen. Vind ook wel dat Véronique een punt heeft over ongelukjes en nadien van plaats verwisselen... Maar als jouw gasten dat leuk vinden, why not ?
Het is dus de bedoeling dat ze wel een tafel krijgen toegewezen en daar zitten ze maar met 8 a 10 personen aan en het is per tafel een nummer dus rommelig zal het niet zijn denk ik en ik zou de stoelen gewoon tegen de muur aan de kant zetten, dat zou in onze feestzaal geen probleem zijn. Dat lang duren is mss wel een punt aangezien er 8 tafels zullen zijn. Of ik zou degene die geen stoel hebben samen laten komen op de dansvloer, dan staan ze niet meer zo alleen en dan is het ook makkelijker om hun fles af te geven en dan ondertussen kan het zaalpersoneel hun stoel al terug zetten. Alvast bedankt voor jullie reacties, jullie denken aan dingen waar ik nog niet aan had gedacht. Ik ken natuurlijk mijn familie het best en ik zal dit ook eerst nog eens met mijn suite bespreken en zien wat zij ervan denken. En als ik het doe laat ik zeker weten wat ze ervan vonden... Groetjes
Ik zou dat persoonlijk ook helemaal niet leuk vinden als genodigde op een feest...