Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraag ivm intrede zaal

7-6-2011 13:13:28
Hey allemaal,

Ik heb weer een vraagje. Voor het avondfeest starten we om 18u met een etentje voor de suite. Om 20u komen de gasten en is er een receptie die ongeveer twee uur duurt. Die receptie zal hopelijk buiten doorgaan (met goed weer). Daarna is het de bedoeling dat iedereen naar binnen gaat voor het dansfeest. Binnen staan er rond de dansvloer hoge en lage tafels. Wij wilden eerst geen intrede in de zaal doen, omdat we de mensen al gezien hebben. Maar onze videograaf vindt dit blijkbaar wel kunnen. Het is dan de bedoeling dat wij even in de kleine zaal wachten tot iedereen binnen is en dat we dan op een nummer naar binnen gaan en daarna speech enzo. Wat denken jullie?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 708

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-6-2011 13:26:21

hey Claudia

Wij hebben ook geen intrede gedaan hoor... Voor ons hoefde dat niet, maar als jullie dat zelf graag willen, waarom niet!
(wij hebben ook geen speech gegeven :-))

groetjes
Joyce

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-6-2011 18:23:20

Bij ons was het ook met intrede en speech. Heb dit altijd al geweten...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 18:33:12

Ook pas na de receptie dan? Wij zijn nog niet naar veel trouwfeesten geweest, daarmee de vraag... Ik dacht dat dat altijd was in het begin van de receptie of pas als het avondfeest begint zonder receptie...

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 18:53:17

Wij gaan intrede doen na ontvangstaperitief en voor buffet.... Dus als iedereen aan tafel zit. Speech is pas voor tussen buffet en dessertenbuffet (+cadeautjes voor de ouders en getuigen en helpers...).
Je hoeft geen intrede en geen speech te doen, maar ik vind ook dat het zeker kan... Ook na jullie receptie, om het feest goed in te zetten ;)!

Doei

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 19:51:30

Bedankt allemaal! De datum komt dichtbij hé! De eerst kriebeltjes en zenuwtjes komen toch wel hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...