Terug naar overzicht
bij ons duurde het twee weken.Dus ... heb je nog effe tijd.Ann20/5/2006
Bij ons maandag besteld, zaterdag gaan halen.Evy 17.06.06
Hallo,wij zijn zaterdag de proefdrukken gaan bekijken en nu zaterdag mogen wij alles al gaan oppikken. Ik kreeg ook al de enveloppes mee zodat ik al wat kon beginnen schrijven.Groetjes,Astrid.15/07/2006
Bij ons duurde het met ontwerp en al ook 2 weken ...groetjesLien26/05/06
Hallo,Normaal worden uitnodigingen verstuurd tussen de zes en acht weken op voorhand, dus als je midden juni of eind juni de uitnodigingen verstuurd, ben je nog ruim op tijd.Bij ons duurde het drukwerk toch een drie weken.
Hoi,Dit is natuurlijk afhankelijk van drukker tot drukker. Het valt ook te zien als er een geboorte tss zit ofzo dan krijgt dat voorrang maar bij onze drukker rekenen ze 1,5 week om alles te drukken, vertragingen door geboortes inbegrepen. het kan dus ook sneller klaar zijn! Op onze proefdruk hebben we toch iets langer moeten wachten, een 3-tal weken. Wij trouwen 11 augustus en gaan begin juni de uitnodigingen versturen, weliswaar iets vroeger of men zegt maar ik houd rekening met de verlofperiode. Aangezien ze bij ons al tegen 15 juli moeten bevestigen of ze komen. Daarom is de deadline bij de drukker zaterdag 20 mei. Dan moeten we doorgeven hoeveel uitnodigingen voor wat en welke uren.Hopelijk ben je hier iets mee, aangezien we met een dag verschil van elkaar trouwen.Debra11/08/06