TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
18-6-2011
|
7-6-2011 15:50:45
leg het hun gewoon even uit...
tenzij je ze erbij wil..
ze begrijpen het heus wel..
liefs
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
7-6-2011 16:02:22
Ocharme, niet leuk... Tja, jij kent haar beste dus ik zou doen wat haar het minste zal kwetsen. Gewoon eerlijk zeggen lijkt me het beste en bezorgt je mss minder stress achteraf (waar ga je haar bijv. zetten bij het avondfeest? Moeten er mensen worden verzet? Menu nog doorgeven aan de feestzaal, ...) + om nog maar over de extra kost te zwijgen... xxxx
|
|
an
12-8-2011
|
7-6-2011 16:02:30
Ik zou ze er gewoon bijnemen :) als ze graag wilt komen zou ik er geen probleem van maken. Bij ons hebben meerdere mensen gezegd van "Wij komen hoor naar jullie trouw!" die eigenlijk niet waren uitgenodigd. Ik heb zoiets van tja als ze graag willen komen, komen ze maar :)
groetjes
|
|
ine
3-9-2011
|
7-6-2011 16:02:32
ik vind het alvast vrij duidelijk, zeker als je op de site gaat kijken heb je het er mooi tussen haakjes bij gezet (diegenen die extra kaartje bij uitnodiging hadden). Dus zou het gewoon uitleggen.
|
|
rafa
6-5-2011
|
7-6-2011 16:11:46
ik zou het ook gewoon uitleggen, waar trek je anders de grens, van wie wel of niet mag komen.. als iedereen toch mag komen als ze zin hebbe, had je iedereen wel uitgenodigd he... dus gewoon eerlijk uitnodigen, en misverstandje rechtzetten gr
|
|
jeff
27-8-2011
|
7-6-2011 17:11:31
Blijkbaar zijn er altijd wel van die "vedetten" op elke trouw die dan "zichzelf" uitnodigen! Die vinden van zichzelf dat ze zo belangrijk zijn. Ik vind dat het echt wel duidelijk genoeg geformuleerd staat!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-6-2011 18:11:21
Idd, eens opbellen en uitleggen!
Ben je zéker dat je er per ongeluk geen kaartje hebt bijgestoken?! Wij hadden per ongeluk bij een neef en nicht 'dansfeest om 21u30' ipv 'avondfeest om 18u' geschreven! Via mijn nonkel kwamen we dit gelukkig (!) te weten! Hij vond het al vreemd dat enkel zijn kinderen niet op het avondfeest, maar op het dansfeest waren gevraagd... We hebben dit gelukkig nog op tijd kunnen rechtzetten!
|
|
Joy
18-6-2011
|
7-6-2011 20:38:14
Probeer het uit te leggen dat je om zowel budgettaire redenen als plaatsgebrek ergens een lijn moest trekken, maar wel heel blij bent dat ze naar de receptie komt. Dat is het zinnetje dat ik dezer dagen voor deze situatie gebruik. :)
|
|
Evelien
9-7-2011
|
7-6-2011 23:12:42
Eigenlijk ben ik wel zeker dat ik geen fout gemaakt heb, maar nu krijg ik toch wel zenuwen haha :D Ik ga de vriend die het te weten kwam vragen om nog eens te zeggen dat hij dacht dat hij de enige was van die vriendenkring en of ze wel zeker is dat ze ook een kaartje voor het avondfeest had. Op die manier hoeft ze niet te veel voor schut te staan en kunnen ze het nog wat weglachen... Jongens toch!!
|
|
ilse
7-8-2010
|
8-6-2011 7:50:50
Kunnen mensen tegenwoordig niet meer lezen????
|
|
Ellen
17-9-2011
|
8-6-2011 7:58:52
Ik zou ze niet gewoon laten komen hoor, op den duur zit je met veel meer gasten dan voorzien...
Ik zou het gewoon even tegen haar zeggen...hoe en wat. Ze zal je wel begrijpen hé.
Wij hebben ook één uitnodiging, nu ja, eentje voor kerk en receptie en dan eentje voor avondfeest...Kan alleen maar hopen dat de mensen de uitnodiging effectief lezen ;-)
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
8-6-2011 8:34:40
Och, de mensen kunnen tegenwoordig echt niet meer lezen!
Bij ons werd gevraagd om te verwittigen of ze al dan niet aanwezig gingen zijn! Ik heb veel telefoontjes mogen plegen en kreeg dan de boodschap: "ah ik heb het kaartje niet goed gelezen"
Ik heb eventjes de website bekeken en dat staat er heel mooi op... hoe kan ze naar het avondfeest komen als ze niet eens weet wanneer het start? (staat niet op de website en dus ook niet op haar kaartje)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|