Terug naar overzicht
Hey,ik heb me gisteren tijdens een demonstratie laten opmaken. Viel reuze goe mee. Nu was mijn vraag of de make-up wel zo lang blijft zitten toch tto na het avondfeest?Weet jij daar iets meer over?Thanks Cindy
Hallo Cindy, De make-up blijft zeker goed zitten hoor. Natuurlijk zal je wel de lippenstift moeten bijwerken, maar dat is normaal hé. Wat je misschien wel kan doen is vragen of ze je niet eens willen opmaken op een vrijdag of zaterdag zodat je nog kan uitgaan of iets gaan drinken. Zo kan je het met je eigen ogen zien hé.Groeten,Lien
Dag Lien,Ik ben wel geïnteresseerd. In welke regio's werk jij eigenlijk? De workshop zou eventueel in Schriek (deelgemeente van Heist op den Berg) kunnen doorgaan, net zoals het opmaken. Is dit een probleem?
Hallo Heidi, Dat zou geen enkel probleem zijn. Ik ken Heist bijna van buiten. Wanneer ga je trouwen?Misschien is het makkelijker dat je de gegevens via mijn mail doorstuurt vanaf nu, als je dat wil natuurlijk? Groeten, Lien
Hej Heidi Was vergeten te zeggen in welke regio's ik eigenlijk werk hé. Wel ik woon zelf in de Antwerpse Kempen, nl in Laakdal. Dat is voor mij heel makkelijk want dat is juist tegen Tessenderlo (Limburg) en Averbode (Vlaams-Brabant) en maar een half uurtje van bij jou in Heist hé. Ik kan dus wel in verschillende regio's werken. Groeten,Lien
Hej Heidi Was vergeten te zeggen in welke regio's ik werkte. Wel ik woon op de driegrens tussen de provincie Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant, dus heb het geluk in verschillende regio's te kunnen werken. Heist is echter ook maar op een klein half uurtje van bij mij en ik rijd daar zeker eens om de veertien dagen heen hoor, dus no problem hé.Groeten,Lien