Terug naar overzicht
Bij je bakker?Sommige bakkers leveren ook sorbet, ijs, chocolademousse, ... De bakker hier in Sint-Michiels (Brugge) kan dat alleszins... Gewoon je stoute schoenen aantrekken en eens vragen misschien? En anders onze cateraar... Die man lijkt ons ook erg bekwaam... Koen's Catering. Veel succes met de zoektocht!
Misschien vind je iemand op het forum van de taartenfee? Dit zijn allemaal hobbybakkers die hele mooie bruidstaarten maken en misschien kunnen zij ook wel een buffet erbij maekn...
Shana, Een tijdje geleden liet ik een volledig dessertbuffet leveren voor de communie van mijn dochter. Dit was van "de bakwinkel". www.bakwinkel.be . Ik denk dat het in Tielt is.Dit was méér dan dik in orde!! Alles super vers en een héél grote keuze. Er werden verse pannekoekjes gebakken op het moment zelf en ik kon ook een ouderwetse ijscremekar laten meeleveren. (zo één met een fiets)Van het ogenblik dat je met meer dan 50 personen bent is de bediening inbegrepen. Ik heb toen veel succes gehad! Hopelijk heb je hier iets aan. Groetjes,Griet.
http://www.dedessertwinkel.be superlekker, die glaasjes met mousses en bavarois en ook de soesjes zijn HEERLIJK