Nu Online
Momenteel zijn er 511 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stoelhoezen

7-6-2011 19:27:03
Kent iemand een adres waar ik stoelhoezen kan huren? De stoelen zijn redelijk breed. Door een misverstand met de traiteur kunnen we ze bij hem niet meer bestellen! We trouwen op 18 juni... :-s

Valérie
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1037

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-6-2011 19:44:43

Welke regio? FiestaRent heeft die zeker: http://www.fiesta-rent.be/pdf/prijslijst_08.pdf

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik7-6-2011 20:01:13

Ziri.be is een bruidswinkel in Merksem waar ze ook heel wat decoratie verhuren o.a. ook stoelhoezen (2€ en hele mooie strikjes 0,5€). De stoelhoezen huur je ineens voor heel het weekend. (is eenvoudiger om ze terug te brengen en af te gaan halen.) Als je wil kunnen ze ook de zaal voor jou decoreren.

Groetjes,
Stefanie

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik7-6-2011 20:13:33

Bij Boels verhuren ze ook zeer veel:
http://www.boelsparty.be/nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=109

Zie link voor hoezen.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 8:33:09

Ik denk aan FeMat, Picobello... Hopelijk vinden jullie iets!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2011 11:14:28

Ik ga dit zeker volgen want we hebben een prachtige zaal maar met geen al te mooie stoelen volgens mijn aanstaande
Dag Charlotte, hoe gaat het met je? Al bekomen van je dag? Ben ontzettend benieuwd naar hoe alles verlopen is en de fotookes

veel groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...