Terug naar overzicht
Floregineel in Tuilt-Hasselt (Regine Motmans) Maakt heel mooie boeketten, ik had een strak, dus een andere stijl, maar ze voelt perfect aan wat je wil. Wel even bellen op voorhand, want ze staat niet altijd zeflf in de winkel.
Mijn man in spe, heeft mijn boeket besteld bij Oyen in Alken. Daar hebben ze altijd mooie dingen dus ik ben er zeker van dat het prachtig zal zijn. En je hebt daar een hele boek waar je uit kan kiezen en dan mag je natuurlijk ook nog altijd zelf iets samenstellen. Veel plezier ermee!
Hebben jullie adresjes voor mij?? xxx
Heey, Oyen das Steenweg 227 in Alken! Je mag er ook altijd vrijblijvend naar toe, ik had vorig jaar daar al eens in de boek van bruidsboeketten gekeken en toen zag ik onmiddelijk al veel dingen die mij aanstonden, dus heb ik Kevin daarheen gestuurd voor een bruidsboeket te kiezen
Hallo, Ik heb mijn boeketje laten maken bij Bloemendroom in Hasselt. Gelegen op de Kempische Steenweg ter hoogte van de Banneuxwijk. Ik was supertevreden van de kwaliteit, het boeket, de service,.... alles gewoon. GroetjesAnnelies
Neem eens contact op met Hilde Pollet van Pand 33 in Rotselaar. Ze verzorgt bloemen in heel België voor huwelijken.
Oyen in Alken is inderdaad een héél goed adresje. Altijd prachtige bloemstukken en boeketjes en ze gaan met hun tijd mee. Een echte aanrader! Wij rijden er altijd speciaal naartoe als we iets mooi's willen en het is voor ons toch een half uurtje rijden dus...
Floregineel: Zolderse Kiezel 126, 3511 Tuilt-Hasselt http://www.floregineel.be/ Heeft ook een boek waar je uit kan kiezen.