Terug naar overzicht
Hey, Ik heb mijn kleed daar besteld en ben er wel tevreden van. Het voordeel is dat je vooraf al kan kiezen op hun website (handig is ook dat de prijzen erbij staan). Ik ben eerst eens langs geweest met de namen van de kleedjes die ik graag wou passen, heb er dan een gekozen en ben dit weekend mijn eerste pas gaan doen. Een maand voor de trouw gaat de tweede pas door. Als de retouches van deze keer goed zijn dan kan ik de jurk direct meenemen, anders nog een keertje terug. Je moet dus wel 3x naar daar (of 4 in het slechtste geval...). Ik vond het toch de moeite waard. Ik dacht dat ze ook solden doen, stond toch op hun website, deze in de gaten houden dus! Succes ermee!
Ik kan An maar bijtreden. Mijn jurk komt daar ook van (ben van Kortrijk) en écht waar, dat is het reizen waard!
praten ze daar goe nederlands want ik kan maar bitter weinig frans
hey, ik heb gisteren gebeld voor een eerste afspraak. Ik heb echter alles in het frans moeten regelen, want de verkoopster aan de lijn vertelde me dat ze niet voldoende frans kon. Maar misschien zijn er andere verkoopsters die wel voldoende nederlands spreken. veel succes met de voorbereidingen van de trouw. ik vind het alvast heel spannend allemaal :-D