Terug naar overzicht
Hejj Carlin.. Als je je geen 100% voelt met deze coupe moet je dit natuurlijk niet doen omdat andere mensen willen dat je je haar opsteekt. Het is JOU dag en jij moet je meer dan 100% op uw gemak voelen dus als gij u beter voelt met uw haar in een bob dan is dit maar zo.. ik vindt een bob met vanachter wat korter dan vanvoor heel mooi !! En kdenk persoonlijk dat dat wel zeer mooi zou passen ook met uw kanten jasje. veel succes met jullie huwelijk !!groetjes jamie x
Dankje :) Het is niet echt dat iedereen zegt dat het moet maar wel dat iedereen zegt dat 't veel mooier is... Vandaar de twijfels natuurlijk...
Ahzo ja.. je moet gewoon doen wat jij het best vindt :)
Laat het misschien eens opsteken bij de kapper? Valt het tegen, dan laat je het gewoon lekker kort knippen zoals jij het graag hebt en je ventje je 'gekozen' heeft.
Knippen! Gewoon doen waar je je goed bij voelt!Ben ook getrouwd met kort haar, absoluut nog geen spijt gehad dat 'k het niet heb laten groeien voor de trouw ;)
Gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt! Ikzelf heb ook kort haar en weet hoe het voelt als je die langere haren weer zo beu bent :-) dus ik zou zeggen: gewoon laten knippen als je dat wil! Is trouwens heel mooi zo'n model als het jouwe en ik denk idd ook dat het heel mooi zal staan bij je kanten jasje!
Hey Carlin, Ik heb ook halflang haar en een bob (achteraan korter dan vooraan), ik had een bustierkleed zonder jasje. Ik heb mijn haar niet laten groeien voor de trouw, alleen een klein beetje langer dan gewoonlijk maar nog bijlange nie genoeg om op te kunnen steken hoor. Je moet jezelf achteraf nog herkennen op de foto's hé Ik wou er gewoon opstaan zoals ik ben. Ik heb mijn haar wel iets feestelijker laten doen, 't is te zeggen, kleurtje ietske feller dan gewoonlijk en voor de rest het wat in piekjes naar buiten laten steken. Was zeer mooi, niet te speciaal en toch feestelijk. Blijkbaar zijn er nogal wat liefhebbers van bruidjes met opgestoken haar, maar als je je daar niet goed bij voelt, zou ik dat absoluut niet doen. Groetjes
Hey Carlin Ik heb ,denk ik, dezelfde lengte als u. Gisteren ben ik voor het eerst naar de kapper gegaan. En ze hebben gebruik gemaakt van valse haren, hierdoor kon al mijn haren opgestoken worden. Ik was echt tevreden. Mss kan je al eens rond bellen om iets uit te proberen met valse haren? Veel succes
Hoi! Ik was ook beginnen sparen voor langer haar maar het stak me ook tegen en heb het toen weer geknipt zoals ik het daarvoor had. Man wat was ik blij! En toen ik mijn kleed voor de 2de keer ging passen bleek nog es duidelijk dat dit de beste keuze was. Het staat me echt en het plaatje past volledig. Bovendien voel ik me "mezelf" als ik in de spiegel kijk, en dat vind ik heel belangrijk. Ik ga op mijn laatste pas wel es proberen wat het geeft met een diadeem of een bloemetje, misschien maakt dit het net af..Dus doen waar jij je goed bij voelt! GroetjesGreet