Terug naar overzicht
Hoi Katrien, Ik ben geen augustus-bruid maar een juli-bruid :-) Bij ons nog 44 dagen op de teller, het wordt steeds spannender en spannender! Ik wacht ongeduldig op een berichtje van de bruidswinkel dat mijn jurk is toegekomen, dan kan ik gaan passen en eventueel aanpassen :-) daar kan ik eindelijk mijn schoenen enzo kopen, ik wilde ze eerst onder mijn jurk zien.Binnen een week of twee ga ik langs de bloemist om mijn boeket en de corsages te bespreken.De ringen zouden normaal tegen midden deze maand toekomen, of de eerste week van juli ten laatste.Vorig weekend hebben we vanalles geregeld, het was een productief verlengd weekend. We hebben nog steeds het OK van de pastoor gekregen voor de misboekjes, en dat steekt mij op dit moment het meest tegen, maar ja het zal wel loslopen... hij zegt dat hij het druk heeft lol.Verder nog maar kleine dingen te doen, maar daar kruipt het meeste tijd in eigenlijk :-) de details maken het af... Groetjes,Filipa
Heyhey, Hier ook een augustus bruidje en zelfs de zelfde dag :) Ik heb volgende zondag mijn proefsessie van kapsel en make-up. Echt superspannend :) Het weekend erna ga ik om lingerie zien en het weekend daarop heb ik de eerste pas van mijn kleed. Wel jammer dat de kapster net dan niet kan, maar ja niets aan te doen hé! Ik ben wel benieuwd want ik heb mijn kleed in november besteld dus dat is ook al even geleden hé! Voor de rest gaat het redelijk goed. Deze week hebben we laatste bijeenkomst met andere koppels voor de kerk en nadien kunnen we dan een afspraak maken met de pastoor voor de ondertrouw. Mijn verloofde mag over twee weken zijn kostuum al afhalen...