Terug naar overzicht
Heyhey, Wij trouwen dezelfde dag, maar dan om 13.45u in de kerk. Wij gaan 60 of 70 misboekjes laten drukken. Buiten enkele familieleden gaan er niet zo veel mensen komen denken we. Wij hebben een bandje gevonden die bij ons in de kerk gaat spelen. Het zijn twee vrouwen met keyboard, dwarsfluit, zang, ... We hadden ze gezien op een trouw vorig jaar en hebben ze dan maar meteen geboekt. Intrede: Theme Song Forrest Gump Intrede bruid en papa: Elvis Costello- She Na eerste lezing: You are - Natalia Bij tekenen huwelijksregister: From this moment on - J. Denver Uittrede: A whole new world - Alladin En dan hebben we nog ergens: Everything - Michael Buble
hey wij trouwen niet voor de kerk maar houden een eigen ceremonie in de tuin waar ons feest is. Mijn ene schoonzus zal de ceremonie aan elkaar praten en mijn andere schoonzus zal zingen, onder begeleiding van vrienden op piano en/of gitaar. De liedjes die wij gekozen hebben zijn - Dance me to the end of love/ Leonard Cohen - To make you feel my love/ Bob Dylan - So happy together/ The Turtles Met die misboekjes kan ik je jammergenoeg niet helpen Groetjes