Terug naar overzicht
Hey Ann,ook voor ons nog 10 dagjes te gaan en ook ik sukkel met vreselijke keelpijn :(! Wat zaaalig samen met je ventje naar de sauna, wij gaan volgende week ook :)!Hihi veel gelijkenissen precies!groetjes!
Hier nog ééntje die op 20 mei trouwt! Ik heb vorig weekend mijn vrijgezellendag gehad! Heel leuk! Eerst hebben we privéles salsa en merengue-lessen gehad (met 8 vriendinnen) en 's avonds lekker gaan eten en gaan dansen in een latinocafé!En nu de laatste rechte lijn naar 20 mei. Qua stress valt het hier nu nog mee, maar dat zal nog wel komen!Isabelle*
wij trouwen op 26 mei dus ook voor ons komt het nu immens dichtbij ! Zaterdag kreeg ik mijn trouwjurk mee en sindsdien zit ik vol stress :-) Het klinkt mss raar maar sinds ik weet dat de jurk bij mijn mama thuis hangt, lijkt alles plots zo echt en zo dicht ... En dan komt dat besef dat je nog duizend kleine dingen moet doen ... Maar we komen er wel ;-)GroetjesLien26/05/06
Hoi,Ook van ons nog 10 daagjes te gaan! En ja, net als jullie stress hé maar we verlangen enorm achter onze dag. Hopelijk pikken we nog wat mooi weer mee ook. We zien wel... Vanaf 21 mei zal ons leventje weer wat in de gewone plooi vallen, niet meer naar hier en daar lopen, niet aan 1001 dingen denken, ... verlang daar ook wel een beetje achter.En van gelijkenissen gesproken, ook wij gaan zaterdag naar de privé wellness met jacuzzi, sauna, turks stoombad, .... lekker relax! Zal ons deugd doen!Aan allen veel succes gewenst!Groetjes, Kimberly20.05.2006
oef... ben niet de énige...Veel plezier dames.Ann