Terug naar overzicht
Hof ter Velden in Baasrode - Dendermonde; Tybeert in Daknam - Lokeren; Lozen Boer in Lochristi (deze is wel duurder dan de gemiddelde feestzaal maar ik weet natuurlijk niet wat jullie als "niet al te duur" beschouwen :-)). Groetjes!
Wij houden ons feest in Hof ter Velden in Baasrode. Ik denk dat zij van prijs-kwaliteit wel goed zitten hoor! Zeker eens langsgaan! Groetjes
Wij houden ons feest in Tybeert in Daknam. Volgens mij ook een goede prijs-kwaliteit en een goede hulp bij het plannen van het feest!
Wij hebben gekozen voor De Oude Maalderij in Moerzeke. Een heel mooie locatie, die je huurt voor het hele weekend (ik geloof al vanaf donderdag), zodat je de nodige tijd hebt om alles voor te bereiden en weg te halen. Het is enkel de zaal die je huurt, je zorgt zelf nog voor de traiteur en de dj. De contactgegevens staan hier: http://www.deoudemaalderij.be/
Wat is niet al te duur... Tja... dat is relatief, hé! Wij hadden ons feest in Scala in Beveren: héél tevreden over! Ook al enkele feesten meegemaakt in Art Nouveau in St-Gillis-Waas die zéér de moeite waren.
Ik heb wel al gehoord van Art Nouveau dat er soms te weinig eten is, vooral tijdens het dessertenbuffet. Beurre Noir in Sint-Gillis-Waas is ook altijd wel goed maar dat was voor ons boven budget. Een goede traiteur (die van ons) kan ik je wel aanraden indien je zelf een zaal zou huren. Veel succes met de zoektocht!
Wij zijn enkel voor het dessertenbuffet geweest in Art Nouveau en ik kan je verzekeren: er was genoeg voor de rest van de avond! Beurre Noir is ons minder bevallen, net als Den Orchidee in Lokeren...